شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۲
سردار سلامی در گردهمایی بسیجیان نواحی سپاه تهران:

نشانه‌روی هزاران موشک به سمت دشمن

شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 288657
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امروز هزاران موشک متعلق به سپاه پاسداران، آماده شلیک به اهداف متعدد در حوزه منافع حیاتی دشمنان در منطقه هستند.
نشانه‌روی هزاران موشک به سمت دشمن
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز شنبه در گردهمایی بسیجیان نواحی سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه سوم خرداد یک روز الهی در تاریخ مقاومت و مبارزه ملت مسلمان ایران در برابر هجوم جهانی شرق و غرب و نظام سلطه است، گفت: دشمن بعثی در آن دوران با حمایت نظام سلطه در اوج قدرت جهانی قرار داشت و انقلاب اسلامی که تازه متولد شده بود با پشتیبانس ملت ایران یکی از بزرگترین جنگ‌های مدرن تاریخ بشر را مدیریت و با پیروزی آشکار به پایان برساند.

وی افزود: در مسیر مبارزه با استکبار راه طولانی را پشت سر گذاشته‌ وسخت‌ترین گردنه‌ها را پیموده‌ایم.شاهدیم که توازن قوا معکوس شده است .ما در اوج قدرت به سر می‌بریم ولی آفتاب قدرت دشمن به غروب خود نزدیک تر می‌شود و این حقیقتی است که در میدان خودنمایی می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه با تاکید بر اینکه امروز دشمنان در برابر بیداری اسلامی با ناتوانی روبرو هستند، گفت: اگر زمانی "ژ۳" بزرگترین دستاورد سپاه به شمار می‌رفت امروز هزاران موشک متعلق به سپاه پاسداران، آماده شلیک به اهداف متعدد در حوزه منافع حیاتی دشمنان در منطقه هستند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000288/nf00288657-1.jpg

سردار سلامی اضافه کرد: امروز شاهد خودکفایی کشورمان در تمام صنایع نظامی و دفاعی هستیم و جهانیان نیز به آن اذعان دارند؛ بزرگترین دستاورد ما این است که فضا را نیز تسخیر کرده‌ایم و به هیچ قدرتی وابسته نیستیم.

وی با اشاره به حماسه‌سازی مردم ایران و به خصوص تهران در ۹ دی و ۲۲ بهمن،‌ اظهار داشت: تهران مرکز مقاومت اسلامی و انتشار امواج بیداری اسلامی و سرپناهی برای همه ملت‌های مسلمان و مستضعف جهان است.

جانشین فرمانده کل سپاه بر همین اساس افزود: بسیجیان سپاه تهران بزرگ باید با نفوذ بر قلب‌ها و دل‌های مردم و انتخاب رئیس‌جمهوری انقلابی، تابع امر ولی فقیه ، شجاع، کارآمد و استکبارستیز کشور را در مسیر نورانی و روشن به سمت قله‌های پیشرفت بسپارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *