جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۲

اصابت دو راکت از سوریه به مناطق اشغالی

سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب: 285373
ارتش رژیم صهیونیستی عصر دوشنبه از شلیک دو راکت از خاک سوریه به منطقه اشغالی جولان، خبر داد.
 به گزارش جهان، تسنیم به نقل از  شبکه خبری «سی ان ان» نوشت:  ارتش رژیم صهیونیستی در صفحه خود در پایگاه اینترنتی توییتر نوشت،دو راکت از خاک سوریه به سمت بلندی های جولان شلیک شد. ارتش اسرائیل شلیک این دو موشک را تعمدی نخوانده و مدعی شده این اقدام به صورت اشتباهی در جریان جنگ داخلی سوریه بین معارضان و دولت صورت گرفته است.
 
با این حال، فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی «تشدید تنش و بحران» ر مرزهای شمالی را بعید دانست.  هنوز از تلفات احتمالی این حادثه خبری مخابره نشده است. در همین حال گروهک موسوم به «ارتش آزاد سوریه» نیروهای دولت سوریه را مسئول شلیک این دو راکت معرفی کرد. 
 
این در حالی است که دو روز پیش جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک منطقه را در خاک سوریه هدف قرار دادند که در جریان آن ده‌ها تن کشته و زخمی شدند. سوریه در پیامی که از طریق مسکو برای واشنگتن فرستاد، تأکید کرد که در صورت تکرار این دست اقدامات به رژیم صهیونیستی پاسخ نظامی خواهد داد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *