يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰

سخنان مهم نادران ورفیعی در'مشق حماسه'

پنجشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 283287
سخنگوی سیاسی جبهه حماسه‌سازان انقلاب اسلامی از برگزاری نشست تخصصی اقتصادی با موضوع آسیب‌شناسی وضعیت اقتصادی کشور و راه‌های برون‌رفت از آن خبر داد.
به گزارش جهان، مجتبی شاکری سخنگوی سیاسی جبهه حماسه‌سازان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برگزاری سومین نشست «جبهه حماسه سازان انقلاب اسلامی» اظهارداشت: این نشست از سلسله نشست‌های مشق حماسه با عنوان میزگرد تخصصی اقتصادی و با موضوع آسیب شناسی وضعیت اقتصادی کشور و راه‌های برون رفت از آن برگزار می‌شود.

سخنگوی سیاسی جبهه حماسه‌سازان تصریح‌کرد: در این نشست که با حضور اساتید و دانشجویان اقتصاد و نیز عموم مردم و رسانه‌ها برگزار می‌شود، عطاءالله رفیعی آتانی، دکترای اقتصاد و عضو هیات علمی جامعة‌المصطفی با موضوع نقد اقتصادی دوران کارگزاران و اصلاحات و همچنین بررسی نقش اقتصاد اسلامی در مسیر پیشرفت اسلامی، الیاس نادران دکترای اقتصاد و عضو هیات علمی دانشگاه تهران

با موضوع نقد وضعیت اقتصادی امروز کشور سخنرانی خواهند کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این نشست تخصصی امروز پنج شنبه 5 اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ در سالن شماره ۲ مرکز فرهنگی سید‌الشهداء برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *