جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۳
۴

واکنش سردار فیروزآبادی به اظهارات تبلیغاتی رئیس جمهور

سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 282901
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ضمن غیر قابل قبول دانستن جوسازی های رئیس جمهور در سفر به خوزستان خواستار این شد که رئیس جمهور به اینگونه سخنان پایان دهد.
واکنش سردار فیروزآبادی به اظهارات تبلیغاتی رئیس جمهور
به گزارش جهان به نقل از دفتر ویژه رئیس کل ستاد نیروهای مسلح، سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی - رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آرمان جمهوری اسلامی ایران، عدالت و حمایت از محرومین است. هر کس رئیس جمهور می شود، همین آرمان را باید دنبال کند.

وی تاکید کرد: جو سازی مقام محترم رئیس جمهوری آقای احمدی نژاد در سفر به استان خوزستان غیر قابل قبول و مایه تشویش اذهان عمومی است.

عضو شورای عالی امنیت ملی خاطر نشان کرد: ملت ایران نشان داده است که همه خواستار عدالت بوده و شهدای این ملت فدائیان عدالت هستند، لذا امیداریم آقای احمدی نژاد به این گفتمان خود خاتمه دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای فیروزآبادی یعنی موسوی و کروبی و هاشمی و اصلح طلبان هم خواستار عدالتند؟؟ جوری گفته اید همه خواستار عدالتند که انگار عدالت و شعار عدالت خواهی در این کشور مهجور نمانده بود و این دولت آن را زنده نکرده است اگر این اعتقاد را ندارید می شود بگویید احیاء شعارهای انقلاب را به فرمایش رهبری معظم انقلاب کدام دولت انجام داد؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
این چه خواستار بودن عدالتیست که فقط آفتابه دزدها محکوم میشوند و دزدان امنیت و بیت المال هر روز گستاخ تر میشوند .
در
سلام
برادر من خوب خدا رو شکر ایشان(محمود احمدی نژاد) مبحث عدالت را زنده کردند اما با ایشان عهد اخوت نبسته ایم که هر چه بگوید تائید کنیم. اخوی صحبت های اقای احمدی نژاد را خوانده ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!(پاسخ به عزیزی که از اقای احمدی نژاد دفاع کرده اند)
دوستان هنوز به این نتیجه نرسیده ایدکه آقای احمدی نژاد از سخنان درست استفاده ابزاری میکند؟ودر زمانهای مختلف بستگی به نیتی که دارد واینکه مخاطبش کیست سخن میگوید؟ خدا کند اشتباه کنیم اما هرچه زمان میگذرد این گمان بدون حب وبغض بیشتر تقویت میشود.خداوند همه را به راه راست هدایت نماید.