جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

'موافق انفصال دانشگاه تهران و ایران نبودم'

يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۵:۰۹
کد مطلب: 281269
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: ادغام و انفصال دو دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران، تصمیم مجموعه نظام بوده است اما من به طور کلی موافق انفصال نبودم.
به گزارش جهان، محمدرضا منصوری، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ضمن بیان اینکه ادغام در دو دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران  از بهمن ماه 89 صورت گرفته بود گفت: تاکنون بیش از 8 هزار دانشجو در مقاطع مختلف اعم از کارشناسی، کارشناسی ارشد، رزیدنتی، فوق تخصی، فلو شیپی و دکتری عمومی به نام دانشگاه علوم پزشکی تهران وارد این دانشگاه شدند.

وی افزود: از زمان ادغام این دو دانشگاه امکانات و اعتبارات زیادی در اختیار دانشجویان قرار گرفت.

وی ادامه داد: به عنوان مثال، رشته بینایی سنجی به اعتبار دانشگاه ایران، دانشجو پذیرفت و همچنین انتقال دانشگاه پیراپزشکی با 1500 دانشجو به پردیس همت اعتبار این ادغام بود.

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه خود موافق این انفصال نبودم گفت: به هر حال، تصمیمی است که مجموعه نظام گرفته است و در این بین تنها تلاش ما این است که دانشجویی که به اسم دانشگاه علوم پزشکی تهران آمده است در حقش کوتاهی نشود و در نهایت فارغ التحصیل همین دانشگاه باشد.

 وی عنوان کرد: همچنین ما بر آنیم امکاناتی که دانشگاه علوم پزشکی تهران در ملک دانشگاه علوم پزشکی ایران ساخته است، یا انتقال یابد و یا به صورت مشترک استفاده شود.

منصوری اظهار کرد: جهت انجام این اقدامات، به مدت 4 ماه فرصت خواسته ایم تا بتوانیم به بهترین وجه ممکن این انفصال را انجام دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *