سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۱

پیروزی ایران در جنگ سرد جدید با آمریکا

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب: 279388
فارن پالسي در مقاله اي تحت عنوان "ايران در زمينه توليد بستني در جنگ سرد با آمريكا دست بالا را دارد" با اذعان به موفقيت كشورمان در ركورد شكني پيرامون توليد بستني معترف است كه ايران در اين عرصه نيز بر آمريكايي ها پيروز شده است.
پیروزی ایران در جنگ سرد جدید با آمریکا
به گزارش جهان به نقل از فارن پالسي،"جي. دانا استاستر" نويسنده اين مقاله با اذعان به موفقيت كشورمان در توليد بستني بزرگي كه اخيرا روي داد از آن تحت عنوان پيروزي "نمادين" ياد مي كند و مي افزايد "ايران امتياز زيادي را كسب نمود. اين يك پيروزي نمادين براي ايرانيان در جنگ سرد با آمريكا بود. اين جنگي بسيار سرد بود زيرا بر سر توليد بستني با وزن بالا بود."

وي در ادامه مي افزايد "روز دوشنبه، يك شركت بستني سازي ايراني بزرگترين بستني توليد شده را در تهران به نمايش گذاشت بستني اي كه ركورد بزرگترين بستني ساخته شده و ثبت شده در كتاب ركوردهاي "گينس" را شكست. اين بستني ساخته شده بيش از 5 تن وزن داشت و در بسته اي با پنج متر ارتفاع بسته بندي شده بود. اين بستني در حالي  به معرض نمايش گذاشته شد كه ايرانيان در تعطيلات نوروز به سر مي بردند و جمعيت زيادي براي شركت در مراسم افتتاح آن شركت كرده بودند. نمايندگان "گينس" در اين مراسم شركت كرده بودند و اين شركت ايراني موفق شد تا ركورد سال 2005 يك شركت بستني سازي خارجي  كه بستني اي 4 تني را توليد كرده بود بشكند."

وي در ادامه مي افزايد "در مصاحبه با يك خانم شركت كننده در اين مراسم او با ابراز شادماني از اين ركورد جديد براي ايران خاطر نشان كرد "من و خانواده ام براي تماشاي بزرگترين بستني ساخته شده جهان كه در ايران توليد شده به اينجا آمده ايم. من فكر مي كنم تمامي شركت كنندگان در اينجا از اين موضوع خوشحال هستند." وي در ادامه افزود "من نخست بدليل غرور ملي اي كه دارم به اينجا آمده ام تا اين موفقيت بزرگ را مشاهده كنم و بعد بخاطر اينكه عاشق بستني هستم."

نويسنده در ادامه به واكنش شركت خارجي توليد كننده بستني مي پردازد و مي افزايد "اين شركت در بيانيه اي كه منتشر كرده است اظهار داشته كه شركت ايراني در پي شكستن ركورد ما بوده است اما ما همچنان به خدمت به مشتريان مان در سرتاسر جهان با توليد بستني هاي خوشمزه ادامه خواهيم داد اما برنامه اي براي شكستن ركورد ديگري در آينده نداريم."

نويسنده "فارن پالسي" در ادامه با اذعان به پيروزي شركت هاي بستني سازي ايراني بر شركت هاي خارجي مي افزايد "اين آخرين نبرد از مجموعه نبردهاي طولاني مدت ميان ايران و آمريكا بوده است كه مي تواند آن را جنگ "بستني" ها خواند. در حالي كه نيروهاي آمريكايي در حال خروج از عراق هستند شركت هاي بستني سازي ايراني در بغداد نيز فعال شده اند."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *