چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

"مهار گرانی نمود حماسه اقتصادی است"

جمعه ۲ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۴۴
کد مطلب: 278072
امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری مهار گرانی ها و ساماندهی وضعیت معیشتی مردم را نماد عینی حماسه اقتصادی در سال جاری عنوان کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، ماموستا حسام الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه های اولین نماز جمعه سنندج در سال 92، ضمن تبریک سال جدید به مردم سنندج به ویژه نمازگزاران حاضر عنوان کرد: مهار گرانی ها و همچنین تلاش برای ساماندهی وضعیت معیشتی مردم نماد عینی حماسه اقتصادی به شمار می رود.
 
وی با اشاره به نامگذاری سال 92 به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران یادآور شد: یکی از نیازهای اصلی در سال جاری این است که مسئولان به دور از شعارزدگی و تنها در راستای عملی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جاری تلاش کنند.
 
امام جمعه سنندج با اشاره به لزوم تلاش مسئولان کشوری و استانی برای خدمت رسانی بهتر به مردم به ویژه در حوزه های اقتصادی عنوان کرد: نامگذاری سال 92 با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی موید این نکته مهم است که باید مدیران و مسئولان در تمامی حوزه ها برای رسیدن کشور به جایگاه بهتر به ویژه در دو بخش اقتصادی و سیاسی از تمامی ظرفیت های در اختیار به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.
 
وی بار دیگر ضمن انتقاد از وضعیت گرانی ها در بازار بیان کرد: در کنار اقدامات و برنامه ریزی های دولت، مردم نیز باید در امر مهار گرانی ها مشارکت کنند و در کنار این مهم از علما و روحانیون نیز انتظار می رود که در مورد عواقب احتکار مردم را به خوبی آگاه کنند تا زمینه برای تامین کالاهای و نیازهای اساسی مردم به بهترین شکل ممکن فراهم شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *