پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۱

اسكار سياسي و بي خبري جريان انحرافي!

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۰۸
کد مطلب: 276572
يكي از مجلات نزديك به جريان انحرافي در شماره اسفند خود به تجليل و تمجيد از جشنواره ضدايراني اسكار پرداخت.
اسكار سياسي و بي خبري جريان انحرافي!
به گزارش جهان، كيهان نوشت: مجله سينمايي دنياي تصوير در شماره ياد شده بدون اشاره به محتواي ضدايراني فيلم آرگو و جهت گيري سياسي اسكار در اعطاء جايزه به اين فيلم، گزارش مفصلي از اين جشنواره آمريكايي ارائه كرده است.

عكس روي جلد اين مجله نيز به يكي از بازيگران دريافت كننده جايزه اسكار اختصاص يافته اين در حالي است كه پس از افتضاح سياسي اسكار در اعطا جايزه به يك فيلم كم ارزش ضدايراني بسياري از منتقدان خارجي نيز در برابر آن موضع گرفته اند.

گفتني است مديرمسئول اين مجله مجري جشن هنرمندان بود كه هفته گذشته توسط گردانندگان جريان انحرافي برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نمی دونم دوستانی که این مطلب رو می خوانند تجربه مبارزه تن به تن دارند یا نه ولی من چون ورزش رزمی کار کردم هر وقت تو یه مبارزه شکست می خوردم که خیلی برام سخت بود توی تخیلم هزار و یک دلیل می آوردم که اینجوری شد باختم و برای خودم توجیه می کردم و خودم رو قانع می کردم اینقدر این کار را می کردم که خودم باورم می شد که دلیل شکستم قدرت حریف و ضعف من نبوده، این دوستان آمریکایی هم الان اینجوری شدند نتیجه اش هم شده همین فیلم آرگو