چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۵
۱۸

بازیگر زن فراری: كشف حجاب خدمت مهم رضاخان بود!

شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۱۳
کد مطلب: 275817
يكي از بازيگران كه پس از خروج از كشور كشف حجاب كرد، مدتي است به تمجيد از رضا و محمدرضا پهلوي مي پردازد!
بازیگر زن فراری: كشف حجاب خدمت مهم رضاخان بود!
به گزارش جهان، فراهاني كه به تازگي در يك فيلم دست چندم نقش يك فاحشه را ايفا كرده، در يكي از شبكه هاي اجتماعي به تعريف و تمجيد از رضاخان پرداخته است.

وي كه مجلات فرانسوي از او به عنوان مدلي براي تبليغات استفاده مي كنند از كشف حجاب و اجباري كردن كلاه پهلوي به عنوان خدمات مهم رضاخان ميرپنج ياد كرده است!

اين بازيگر پس از خروج از ايران به بازي در نقش هاي كم ارزش فيلم هاي غربي روي آورده است و گويا تلاش مي كند براي كسب درآمد بيشتر توجه رضا پهلوي را به خود جلب كند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حالا حالاها باید بدوئه براشون و چاپلوسی این و آن را بکند
خدا نجاتش بده
United States
خدا همه ما را نجات دهد. بعضی وقتا آدم بدجور در منجلاب می افتد.
حق گو
Iran, Islamic Republic of
خلایق هر چه لایق
محسن
بخدا قسم الکی الکی بزرگش کردی جهان.هرماه باید یه خبری ازش بزنی تو سایت؟
Iran, Islamic Republic of
چرا اينقدر صحبت هاي اين زن معلوم الحال براي شما مهم هست و آن را در ساييتون درج مي کنيد؟ اين زن ممکنه خيلي نظرات مسخره ديگه هم داشته باشه ،‌که حتما" داره ، ولي چرا با درج نظراتش بهش مي فهمونيد که مهمه و براي ما حائز اهميته ؟! آيا غير از اينه که اين زن يک آدم مريض روحي و روانيه که براي ديده شدن دست به هر کاري مي زنه ! و اونوقت شما دائما" رصدش مي کنيد و نظرات و کارهاش و حتي بعضي مواقع عکس هاش رو در مجلات دست چندم فرانسه ، درج مي کنيد. واقعا" که جاي تاسف داره ، که سايت شما مکاني براي ارائه نظرات بي راهه يک ...باشه !!!
Iran, Islamic Republic of
حق با شماست ولی برای عبرت گرفتن و توجه دیگران خوب است.
این بیچاره مزدوری بیش نیست. این کشف "حجابها" و برهنه شدنها تماما کار صهیونیستها است که نماینده تام الاختیار آنان در ایران فرقه بهائیت می باشد .
من نفهمیدم این دخترک چه چیزیش تو ایران کم بود که رفت خارج؟ محبوبیت، پول و ... . ظاهرا فقط دلش برای هرزگی بی حد و حصر لک زده بود و پسرای مو بلوند. عجیب تر اینکه حالا که به غرایزش رسیده دیگه چرا اینقدر ورجه وورجه میکنه؟
Iran, Islamic Republic of
معمولا پايان زندگي اينچنيني خود كشي هست . براش متاسفم
میثم
خیلی اشتباه کرد تو ایران میتونست بهترین بازیگر باشه.....ولی حالا فیلم دسته چندم بازی میکنه و.........
چه کسانی اصرار دارند که با ذکر خبر در مورد یک بخت برگشته عاقبت سوخته همیشه نام او را زنده نگه دارند؟ حتما تمام کارهای شما برای خدایی است که از انتشار زشتی ها ناخشنود است!
من نمی دانم چه تعمدی در کار است تا رسانه های ما این خانم را همیشه در صدر اخبار خود داشته باشند. ظاهرا شما هم نمی توانید ایشان را فراموش کنید.
arsh
United States
باور بفرمائید ده ها دختر خانم اینگونه از سایر کشورها به امریکا میایند واین مسیرها را طی میکنند ونه اینگونه درکشورشان نه درامریکا خبری درست نمیکنند این فقط توی ایران است که اینقدر مسئله جدی گرفتند باور بفرمائید تا تاریخ 19اسفند حتی یک خبردر امریکا بطور جدی وقابل توجه در مورد این دختر خانم نبوده
موصی
این مسایل از این جهت تو کشور ما از اهمیت بالایی برخورداره که ما یک کشور اسلامی هستیم و بازیگرامونم به همین شیوه شناخته میشن و این رفتارها مناسب کشورمون نیست
محقق
Iran, Islamic Republic of
آن که خود رضا خان ضد خدا بود سرنوشتش تعفن و عاقبت به شری بود . این ها که دیگر مطرح نیستند. ضمنا خانواده شاه ملعون نیز آواره اند و این غربزده و مرتد چوب خشک و miss ugly یک روز به اشتباه خود پی می برد.
داداشی
Iran, Islamic Republic of
حتما بازی در نقشهای.....!!!! نشانه هایی از خدمات مهم این بازیگر... به جامعه اسلامی_هنری است.!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
...