شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

آتش‌سوزی گسترده در خیابان ستارخان

دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب: 275193
آتش‌نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که یک مغازه به مساحت حدود 100 مترمربع که طبقه اول آن فروشگاه لاستیک و لوازم لوکس خودرو بوده و از طبقه دوم آن نیز برای انبارکردن لاستیک‌ها استفاده می‌شده کاملا دچار حریق شده است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در تشریح جزییات این خبر گفت: وقوع حادثه آتش‌سوزی در انبار و فروشگاه لاستیک در ساعت 15:42 روز دوشنبه به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن آتش‌نشانان سه ایستگاه 77، 80 و 34 به همراه خودرو حامل کف، تانکرآب و تجهیزات مربوطه از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه واقع در خیابان ستارخان اعزام شدند.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که یک مغازه به مساحت حدود 100 مترمربع که طبقه اول آن فروشگاه لاستیک و لوازم لوکس خودرو بوده و از طبقه دوم آن نیز برای انبارکردن لاستیک‌ها استفاده می‌شده کاملا دچار حریق شده است.
 
ملکی با بیان اینکه آتش از طبقه دوم ساختمان آغاز شده و به طبقه پایین نیز سرایت کرده بود، اظهارکرد: آتش‌نشانان از چند جهت عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و پس از حدود یک ساعت و نیم شعله‌های آتش را مهار و به طور کامل اطفاء کردند.
 
وی با بیان اینکه عوامل آتش‌نشانی در حال انجام عملیات لکه‌گیری، تخلیه دود و ایمن‌سازی محل هستند، گفت: در جریان این حادثه مالک این فروشگاه نیز دچار دودزدگی شد که آتش‌نشانان وی را به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.
 
به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در حال بررسی است.
 
ملکی همچنین میزان خسارت وارده ناشی از این آتش‌سوزی را بالا ارزیابی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *