شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

اهدای تندیس به6 استقلالی وپرسپولیسی

جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۴۸
کد مطلب: 274652
مراسم جشن یازدهمین سالگرد تاسیس باشگاه ورزشی هنرمندان با حضور چهره‌های ورزشی و هنری برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، پنجشنبه شب هنرمندان و ورزشکاران در تالار وحدت گرد هم آمدند تا 11سالگی باشگاه ورزشی هنرمندان را جشن بگیرند.

در این مراسم که چهره‌هایی همچون رضا عطاران، مجید صالحی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، هما روستا، داریوش باباییان، سیداحمد میرعلایی، مهدی مهدوی کیا، کریم باقری، علی فتح‌الله‌زاده، تیمور غیاثی، مهدی رحمتی، محمدرضا داورزنی، حسین کلانی، عزیزالله محمدی، مهدی محمدنبی، محمدرضا طالقانی، منصور برزگر و... حضور داشتند و با استقبال فراوان جامعه هنر و ورزش روبه‌رو شده بود، ضمن برگزاری جشن یازدهمین سال تاسیس باشگاه هنرمندان از چهره‌های هنری و ورزشی کشور تجلیل به عمل آمد.

با انتخاب کمیته داوران، از جمشید مشایخی، عزت‌الله انتظامی، رضا عطاران، پوران درخشنده، رویا تیموریان، حمید سوریان، علی کریمی، کریم باقری، مهدی مهدوی‌کیا و سید مهدی رحمتی تجلیل به عمل آمد و به آن‌ها تندیس انسانیت اهدا شد که جمشید مشایخی، عزت‌الله انتظامی، پوران درخشنده و علی کریمی و حمید سوریان غایب بودند.

همچنین در بخش دیگری از مراسم از مهدی محمدنبی، سید جواد هاشمی، علی فتح‌الله‌زاده، سیداحمد میرعلایی، منصور برزگر، داریوش باباییان، جعفر کاشانی، هما روستا، محمدرضا داورزنی و عزیزالله محمدی و تیمور غیاثی با اهدای تندیسی تجلیل به عمل آمد.

در بخش دیگری از مراسم به دلیل زحمات مجید صالحی، بازیگر سینما و تلویزیون برای تشکیل باشگاه ورزشی هنرمندان تجلیل به عمل آمد که جایزه او را رضا عطاران به وی اعطا کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *