يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۴
۶

واکنش جالب سایت کروبی به مستند افشاگرانه مثلث

سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 274150
سایت منتسب به یکی از سران فتنه در واکنش به مستند افشاگرانه مثلث، خواستار محاکمه خیانتکاران به کشور شد.
واکنش جالب سایت کروبی به مستند افشاگرانه مثلث
به گزارش جهان، سایت ضدانقلاب سحام‌نیوز متعلق به مهدی کروبی، در واکنش به افشاگری‌های مطرح شده در مستند «مثلث» که شب گذشته از صدا و سیمای جمهوری‌ اسلامی ایران پخش شد، این مستند را پروژه‌ای نخ‌نما شده دانست!

این سایت فتنه‌گر در ادامه نوشت: «در بخشی از این مستند، در یک عکس، «زمانی» را در کنار آقای کروبی نشان می‌داد و وی ادعاهایی را در خصوص این رهبر جنبش سبز، ایراد نمود که این مستند سفارشی و با هدف ارتباط دادن جنبش سبز به سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی غرب و اسرائیل ساخته شده است».

این سایت که با هزینه‌های مالی غرب و از خارج از کشور گرداننده می‌شود در پایان درخواست جالبی را مطرح کرد؛ سحام از مسئولان خواست تا برای اثبات مطالب عنوان شده در مستند مثلث، دادگاهی عمومی برگزار شود تا خیانتکاران به سزای اعمال خودشان برسند.

* «مثلث» چه گفت؟

بعد از پخش مستندهای «الماسی برای فریب»و «هدیه برگشتی» که به افشای ماهیت ضد انقلاب پرداخته و موجب آشفتگی آنها شده بود این بار شخصی دیگری در محل صندلی موجود در دو مستند قبلی نشسته است، که مستند «مثلث»به روایت آن پرداخته است.

سومین مهمان این صندلی آشنا در این روایت شرحی را بازگو می‌کند که پیشتر دو مهمان قبلی این صندلی زوایای دیگر آن را گفته‌اند.

ویژگی مهمی که «محمود زمانی» را به نقطه توجه و ارزش برای ضدانقلاب تبدیل می‌کند ارتباط نزدیک و غیر قابل انکار وی با یکی از سران فتنه است.

وی در این مستند گفت: «در قضایای سال 88 من به عنوان رابط «آقای کروبی»؛ و آقای اردشیر امیرارجمند به عنوان نماینده «آقای موسوی»به عنوان رابط با خارج از کشور و اپوزیسیون خارج از کشور در ارتباط بودیم؛ من در داخل مرتب با آقای کروبی ملاقات می‌کردم و نظرات اپوزیسیون خارج از کشور را به ایشون منتقل می‌کردم و همچنین نظرات ایشون رو به اونها؛ ملاقات‌های من با آقای کروبی کاملاً در یک فضای خصوصی برگزار می‌شد و ایشون اجازه نمی‌داد که کس دیگه‌ای در جلسات ما حضور داشته باشد و مطالبی داشتیم که باید باهم چک می‌کردم و من نظرات ایشون رو به خارج منتقل می‌کردم».

«آقای جهانشاهی یک منشوری داشت، 12 صفحه، یک کپی شو به من داد؛ می‌خواست این منشور در ایران پخش بشه. می‌گفت 50 هزار نسخه ازش چاپ کردند و می‌خواهیم در ایران توزیع بشه.

یه نسخه‌اش رو به من داد که من اون نسخه رو در اختیار آقای کروبی قرار دادم. ایشون طرحی رو نشون من داد که ارکان به اصطلاح موقت حکومت در آینده و سایه‌ای که اونها برای ایران پیش‌بینی و طراحی کرده بودند رو با من چک کرد؛ تقریباً این حکومت موقت 7 رکن داشت، رکن اصلیش شورای عالی کشور بود که ریاستش را داده بودند به رئیس جمهور، دوم هیات دولت که به ریاست نخست وزیر بود».

* وقتی سایت ضدانقلاب با مردم ایران هم‌صدا می‌شود!

به گزارش فارس، مردم ایران پس از اغتشاشات 88، موسوی و کروبی را با عنوان «سران فتنه» و کسانی که در حق مردم و کشور «خیانت» کرده‌اند می‌شناسند؛ این اغتشاشات هزینه‌های سنگینی برای نظام و مردم کشور به همراه داشت که پس از ماه‌ها جنجال و اغتشاش بالاخره با درایت رهبری و بصیرت مردم و مسئولان به پایان رسید.


مردم ایران در راهپیمایی‌های مختلف از جمله 9 دی 88 خواستار محاکمه مهدی کروبی و میرحسین موسوی شدند.


تا کنون در خصوص جرائم و اتهامات میرحسین موسوی و مهدی کروبی 100ها و یا حتی هزاران مقاله، خبر و گزارش در رسانه‌های کشور منتشر شده و انتظار مردم ایران این است که با توجه به پرونده سنگین اتهامات موسوی، کروبی، رهنورد و دیگر فتنه‌گرانی که به سزای اعمال خود نرسیده‌اند، در آینده‌ای نزدیک قوه قضائیه این افراد را در دادگاهی مصلح محاکمه کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
چرا مسولین به حرف مردم گوش نمیدند و اینهارو محاکمه نمیکنند؟
Iran, Islamic Republic of
بی تردید اگر اینها محاکمه شوند، حکمشان به علت محاربه اعدام خواهد بود، به امید روزی که در همین چهار راه سبلان شاهد اعدام جناب کروبی باشیم
خب تا زمانیکه دادگاه طبق قوانین جمهوری اسلامی برگزار نشه و اتهام ثابت نشه هرکسی میتونه دبه کنه
حامد
بهترین محاکمه رو تاریخ در حق سران فتنه انجام داد و امروز بعد از چهار سال ماهیت اصلیشووون رو نشوون داد
Iran, Islamic Republic of
ماهم منتظريم محاكمه شوند تا اعلام كنند براساس كدام مستند ودليلي بدرغ اعلام كردند تقلب شده واين همه خسارت به ايران وارد كردند خون افرادي كه ريخته شد را بايد اين متوهم ها جواب بدهند
Iran, Islamic Republic of
سطح خبري و امنيتي مطلب ان قدر پايين و سخيف بود که بچه 5ساله من هم فهميد و ان را شبيه دعواي چند روز پيش خودش و پسر خاله اش تعبير کرد.لطفا رسانه را جاي بچه بازي نکني و ارزش خبر و قلم را حفظ کنيد.