چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۱

تعطیلی مدارس 1 شهر آمریکا در اثر تیراندازی

سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۵۶
کد مطلب: 271701
به دنبال یک حادثه تیراندازی در شهر ˈلیک سیتیˈ آمریکا که سه کشته و یک زخمی بر جای گذاشت، پلیس مدارس این شهر را تعطیل کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا به دنبال تیراندازی مرگبار که سه شنبه رخ داد، پلیس شهر ˈلیک سیتیˈ اعلام کرد که مدارس این شهر را تعطیل کرده و در جستجوی فرد مسلحی است که گفته می شود متواری شده است.

سخنگوی پلیس شهر ˈلیک سیتیˈ با اشاره به نگرانی خانواده ها از امنیت فرزندانشان گفت: همه تلاش خود را برای تامین امنیت مدارس و دستگیری ضارب ادامه می دهیم.

همچنین در حادثه ای جداگانه در مینسوتا یک مرد ۳۴ ساله با شلیک گلوله یک پسر بچه ۹ ساله را کشته و دو زن را زخمی کرد.

پلیس موفق به دستگیری این فرد شد.

این تیراندازی های تازه به نگرانی خانواده های آمریکایی درباره امنیت فرزندانشان در مدارس دامن خواهد زد.

دسامبر گذشته فردی مسلح با ورود به یک مدرسه ابتدایی در شهر نیوتاون ایالت کانتیکت، ۲۰ کودک ۶ و ۷ ساله و معلمان آن ها را به قتل رساند.

این کشتار تکان دهنده باعث نگرانی گسترده خانواده های آمریکایی شده است که می گویند نسبت به امنیت فرزندانشان در مدرسه سخت نگرانند.

پلیس آمریکا به تمام مدارس دستور داده است که سیستم حفاظتی خود را جدی گرفته و مانع از ورود افراد غریبه به محوطه مدرسه شوند.

به دنبال حادثه نیوتاون فشار افکار عمومی و انتقاد به دسترسی آزادانه مردم به اسلحه باعث شده است که برخی مقام های دولت و کنگره خواستار بررسی قوانین حمل و نگهداری سلاح در کشور و ایجاد محدودیت هایی در این زمینه شوند.

بسیاری از مردم در آمریکا می گویند که کوتاهی دولت و کنگره در خصوص مساله حمل سلاح و اصلاح قوانین آن، دلیل اصلی ادامه زنجیره تیراندازی های مرگبار در این کشور به شمار می رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *