شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

جسد کوهنورد تهرانی کشف شد

سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب: 269060
با تلاش 12 ساعته نجاتگران آتش‏نشانی، جسد مرد کوهنوردی که در ارتفاعات شمال تهران پیدا شده بود، به پایین انتقال داده شد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری 125 آتش‏نشانی، سرپرست گروه نجات کوهستان سازمان آتش‏نشانی تهران گفت: صبح روز گذشته با اعلام پلیس کوهستان مبنی بر مشاهده جسدی در ارتفاعات دارآباد قله سیاه‏بند، بلافاصله عازم این منطقه شدیم.
 
رامین نایب‏پور افزود: گروه نجات کوهستان به همراه پلیس کوهستان و یک راهنما با وجود سختی راه و بارش برف شدید، ظرف هشت ساعت پیاده‏روی مداوم و طاقت‏فرسا، خود را به محل حادثه در ارتفاعات 2 هزار و 800 متری کوه‏های دارآباد رساند.
 
فرمانده گروه نجات کوهستان آتش‏نشانی تهران ادامه داد: نجاتگران آتش‏نشانی، جسد این مرد کوهنورد را که به نظر می‏رسید زمان زیادی از مرگ وی گذشته است، به پایین انتقال و به عوامل انتظامی و پزشکی قانونی تحویل دادند.
 
نایب‏پور با اعلام این‏که این عملیات به علت بارش شدید برف و کوهستانی بودن مسیر 12 ساعت به طول انجامید، گفت: تحقیقات بیشتر درباره علت وقوع این حادثه و همچنین بررسی چگونگی مرگ این مرد کوهنورد از سوی نیروی انتظامی در حال انجام است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *