جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۲

20سوءاستفاده جنسی یک‌ معلم آمریکایی

پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب: 268165
معلم سابق دبستانی در لس‌آنجلس با سابقه ۳۵ ساله، به اتهام سوءاستفاده جنسی از ۲۰ دانش‌آموز و یک فرد بزرگسال دستگیر شد.
به گزارش جهان، فارس به نقل از شبکه «فاکس‌نیوز» نوشت، پلیس لس‌آنجلس اعلام کرد که معلم سابق دبستان این شهر که به مدت 35 سال تدریس کرده بود، به اتهام سوء استفاده جنسی از 20 دانش‌آموز و یک فرد بزرگسال دستگیر شد.
 
به گفته پلیس، «رابرت پیمنتل» به 15 مورد بزهکاری و همچنین استفاده جنسی از دانش‌آموزان دبستان «جرج دیلا توره» در منطقه «ویلمینگتون» لس‌آنجلس متهم شده است.
 
این معلم 57 ساله در ماه مارس، در آغاز تحقیق و تفحص پلیس، جایگاه درجه چهارم تدریس خود از دست داد. گزارش این فساد اخلاقی در ابتدا در سایت MYFoxLA.com گزارش شد.
 
یک دانش‌آموز 11 ساله آمریکایی به سایت مذکور اعلام کرد که پیمنتل سعی داشت از همکلاسی‌هایش استفاده جنسی کند و تحقیقات درباره فساد اخلاقی این معلم پس از آن گزارش شد که چندین دانش‌آموز، گزارش سوء استفاده معلم خود را به والدینشان اطلاع داده بودند.
 
زمانیکه مقامات، اوایل سال جاری میلادی، از فساد اخلاقی معلم مدرسه‌اشان مطلع شدند، خیلی سریع پیمنتل را از مدرسه اخراج کردند و والدین در جریان این مسئله قرار داده شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *