دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
عباس:

موافقت تل‌آویو با بازگشت ۱۵۰ هزار آواره

دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب: 267641
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با بازگشت ۱۵۰ هزار آواره فلسطینی از سوریه موافقت کرده و تلاش برای بازگرداندن «نوایف حواتمه» ادامه دارد.
به گزارش جهان به نقل ازفارس، «محمود عباس» در مصاحبه با شبکه المیادین گفت که فلسطین بازگشت ۱۵۰ هزار آواره از سوریه را درخواست کرده و اسرائیل نیز با آن موافقت کرده است.

وی افزود که تلاش‌ها برای بازگرداندن «نایف حواتمه» دبیرکل جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین ادامه دارد.

عباس در این مصاحبه از «صائب عریقات» به عنوان حافظه مذاکرات با اسرائیل یاد کرد و افزود که اسرائیل تلاش‌های زیادی کرد تا از صائب رهایی یابد زیرا وی بیشتر از آن چیزی که باید از مذاکرات اطلاع دارد.

عباس سه بار تکرار کرد که تلاش‌هایی برای قتل و رهایی از وی همانند اتفاقی که برای «یاسر عرفات» رئیس سابق تشکیلات خودگردان افتاد،‌ وجود دارد.

عباس در مورد ملت فلسطین نیز اظهار داشت که بسیار صبر و تحمل کرد اما چیز اندکی به دست آورد، فلسطین در جهان قضیه بزرگی است و بین اعراب قضیه بزرگ‌تر و در فلسطین نیز مسئله حیاتی و موجودیتی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *