سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۵
۲۱

حمله اشرار با قمه به يك روحاني در كرمانشاه + عکس

يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۲۰
کد مطلب: 267272
يك روحاني مشهدي سه شنبه گذشته در برابر ساختمان دادگستري كل استان کرمانشاه و معاونت اجتماعي نيروي انتظامي و در فاصله 500 متري فرماندهي انتظامي استان مورد هجوم اشرار قرار گرفته و به شدت مجروح شد.
حمله اشرار با قمه به يك روحاني در كرمانشاه + عکس
به گزارش جهان به نقل از مشرق، حوالي ظهر سه شنبه گذشته (26 دي‌ماه جاري) اشرار قداره كش پس از توهين و تمسخر يک روحاني ملبس در نزديکي ساختمان دادگستري كل استان کرمانشاه، با ضربات قمه، شمشير و مشت اقدام به مجروح کردن وی مي‌نمايند و سپس سوار بر يک دستگاه خودروي 206 به راحتي از صحنه جرم مي‌گريزند!

به گفته شاهدان عيني، اين اتفاق در حالي رخ داده كه در دو سوي ساختمان دادگستري و محل وقوع جرم دو مجموعه نيروي انتظامي يعني قسمت شمالي، ساختمان معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان و قسمت جنوبي نيز به فاصله 500 متر ساختمان فرماندهي انتظامي استان کرمانشاه قرار دارد.

بر همين اساس روحاني مضروب كه دو تن از ضاربان را نیز شناسایی کرده است، با كمك مردم به بيمارستان منتقل می‌شود و به علت شدت جراحات مورد عمل جراحي قرار مي‌گيرد.

روحاني جوان مشهدی عصر همان روز به همراه تني چند از شهود شکایت خود را به مقامات انتظامي و قضايي استان ارائه می‌کند و همچنان در انتظار شناسايي و برخورد قاطع مسئولان ذيربط با مهاجمين است.


وي در گفت‌گوي كوتاهي ضمن ابراز ناراحتي از عدم پيگيري جدي اين حادثه، وقوع اين‌گونه حوادث را به خصوص پس از وقايع اخير و تأکیدات آيت الله آملي لاريجاني درباره ضرورت برخوردی جدی با شرارت‌های خیابانی؛ دهن كجي به سيستم قضايي عنوان كرد و خواهان برخورد جدي با هتاكان و ضاربان شد.

به گفته برخي منابع محلي، تعدادي از عابرين نيز از اين صحنه با موبايل فيلمبرداري كرده‌اند كه ممكن است مورد سوء استفاده رسانه‌هاي استكباري و شبكه‌هاي اجتماعي ضد نظام قرار گيرد.

همچنين باتوجه به اشراف تصويري گسترده در اين منطقه شناسايي ضاربين و خودروي آنان دشوار نيست.

متاسفانه چندي پيش نيز يكي از اشرار معروف منطقه در ملا عام اقدام به فحاشي و ضرب و جرح عده‌اي كرده بود كه تنها با مجازات نقدي مواجه شد.


گفتنی است چندی قبل نیز خبر ضرب و شتم و مجروح کردن دو جوان ناهی از منکر در تهران افکار عمومی را به شدت جریحه دار کرد.

یکی از این دو جوان نیز طلبه بود که چشم او بینایی خود را بر اثر ضرب و شتم از دست داد.

خرداد ماه امسال نیز دو جوان بسیجی ناهی از منکر در اسلامشهر مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و اشرار خیابانی به وسیله چاقو و قمه آنها را مجروح کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
برای نیروی انتظامی متاسفم
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا فدات
مجتبي
اين افرادشرورمشخص است ياحلال زاده نيستندويانان حلال نخوردند
ایمان
United Kingdom
خدا رو شکر جراحتش شدید نیست
خدا لعنت کنه اشرار رو
مجيد
Iran, Islamic Republic of
جناب اقاي املي لاريجاني هنوز بايد جدي تر باشيد.اين جور جرم ها بايد در يک دادگاه در تهران زير نظر کامل خود شما برگزار شود که ديگه با جريمه 100 هزار توماني آزاد نشه و اعدام بشه
Iran, Islamic Republic of
جا دارد نيروي انتظامي بشدت با اشرار دركرمانشاه برخوردكند .
حتما فضولي كردي كتك خوردي
کاش یه روز به ناموس خودت گیر بدن و هیچ کسی هم نباشه تا فضولی کنه بلکه عقلت سر جاش بیاد فرق نهی از منکر و فضولی رو بدونی
Iran, Islamic Republic of
باید سریعا دستگیر و اعدام شوند.
ازديدگاه بعضي طلبه وروحاني عددي نيستن ضربو شتمو کشتارشونم بجايي برنميخوره خدانکنه به گوشه قباي،حيثيت آقاياآقازاده اي بر بخوره.
موسی
اگر با موارد قبلی یک برخورد حتی نیمه قاطعانه !!!!!!!!!!!!!!!میشد الان جرات نمیکردند به کسیکه لباس روحانیت به تن داره اینجوری حمله کنند.البته منظورم اینه که برای روحانیت هم اندازه یک شهروند معمولی ارزش قایل بشیم واز حقش دفاع کنیم نه اینکه تبعیض قایل بشیم.مثلا در جریان زورگیری اخیر که مسببینش دارن اعدام میشن چقدر سریع حکم دادند وداره اجرا میشه ولی دوستان بگید از اون طلبه های ناهی از منکری که در دو سه سال گذشته به وضع این روحانی گرفتار شدند وچشمشونو در آوردند به جرم دفاع از ناموس مردم چه خبر؟ آیا از دادن حکم برای مجرمین خبری هست؟این یعنی جرات دادن به اشرار و نا امید کردن ودلسرد کردن مومنین.من اینطور فکر میکنم اگر اشتباه میکنم منو از اشتباه در بیارید دوستان!
نويد
Iran, Islamic Republic of
در تهران سالهاي قبل چندين روحاني مورد تعرض قرار گرفتند اما مسوولان محترم كار درخور توجهي انجام ندادند و سرانجام پرونده هاشون معلوم نشد!
براي زورگيري 300 هزار تومان حكم اعدام ميدهند كه البته بجاست، اما براي هتاكي، ظلم، تعرض به روحانيت، ضرب و جرح و مزاحمان آمرين به معروف و ناهين از منكر هيچ كاري نشده!
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه رويه اي كه نيروي محترم انتظامي پيش گرفته اينست كه هرجا خطر جاني متوجه مردم باشد حضور نيروي انتظامي بسيار كمرنگ و دير هنگام است يعني مي گويند بگذار همديگر را بكشند بعدا بريم سر جنازه هاشون كه خطري براي ما نداشته باشند. ولي هرجا يك آدم ضعيفي كه قدرت دفاع ندارد كوچكترين اشتباهي مرتكب شود پليس 110 آناً در صحنه حاضر است. و البته بعضا اين مسائل بر مي گردد به عدم هماهنگي نيروي انتظامي و قوه قضائيه كه دود آن فقط و فقط به چشم مردم مي رسد. و بيشتر تقصير از قوه قضائيه است كه قدرت بيشتري دارد و نيروي انتظامي تحت نظارت ايشون كار مي كنه.
زهرا
Iran, Islamic Republic of
به نظر من واقعاً با این افراد باید خیلی جدی تر برخورد کنند اگر چند تا از آنها را در ملا عام اعدام کنند این اتفاق ها نمی افتد.
United States
اعدام افراد خطاکار پایان و راه حل خشونتشان نیست .فرهنگ سازی و تحصیلات و شغل و درامد و خیلی چیزهای دیگر باید فراهم باشد که جوانی دست به خشونت نزند و دولت هم موظف است امکانات را فراهم کند
سفیر
آره باید مثل آمریکا باشه دیگه با قمه نمیزنن مستقیم با اسلحه میفرستن اون دنیا
هاشم
Iran, Islamic Republic of
اینجا کرمانشاه است خیلی با ایران فرق داره باورکنید هنوز مسئولین شهر نمیدونن این اتفاق که افتاده خوبه یا بده باید یکی از تهران سرشون نهیب بزنه که بابا کجای کارید این کار میدونید یعنی چی؟ ...
یک بنده خدا
United States
بایدبشدت باارازل واوباش برخورد قاطعانه کرد(ماننده دوارازل اعدام شده)درتهران
آشنا
باسمه تعالی
از سایت خبری مثل جهان واقعا بعیده که بدون بررسی چنین خبری را منتشر کرده!!
اولا طلبه بون این شخص هنوز تایید نشده
ثانیا دعوای بین طرفین یه دعوای شخصی ومالی بوده
البته در هر حال اصل این اتفاق جای تاسف داره ولی کیفیت باز نشر آن به این شکل بیشتر در راستای ناآرام کردن فضای کشور است !!
خواهشا در زمین دشمن بازی نکنید....
باید با این اشرار حسابی برخورد شود.
برخورد جدی باید صورت گیرد نه اینکه اگه فقط فیلمش منتشر شد بعدا برخورد بشه ...
طلبه
خبر فوری/ پاسخ طلبه مضروب در کرمانشاه به ادعاهای فرمانده انتظامی استان در گفتگو با سایت حزب الله کرمانشاه به آدرس:

http://www.hezbollah-k.com/1054-%D9%81%D9%88%D8%B1%D9%8A-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%D9%8A%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DA%A9--%D8%B7%D9%84%D8%A8%DA%AF%D9%8A%D9%85--%D9%85%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF--%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%9B%D8%A7%D8%B2--%D8%A7%D8%AF%D8%B9%D8%A7%D9%87%D8%A7%D9%8A--%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1--%D9%85%D8%AA%D8%A3%D8%B3%D9%81%D9%85--.html