شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۳

شرایط وحدت یا تکثر کاندیداهای اصولگرا از دیدگاه زاکانی

يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب: 266097
نماینده مردم تهران با بیان اینکه چند ماه است برخی فعالان سیاسی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری به وی مراجعه می کنند، گفت: اگر تهدیدی متوجه دستاوردهای انقلاب نباشد حضور نامزدهای مختلف اصولگرا بلااشکال است.
به گزارش جهان، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،گفت: آقای حدادعادل درباره ائتلاف2+1 به اعضای فراکسیون اصولگرایان توضیحاتی ارائه کرد و اعضا نیز نظرات خود را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه فراکسیون اصولگرایان مجلس کارکرد درون مجلسی دارد، تصریح کرد: فراکسیون اصولگرایان غیر از اموراتی که به فضای کلی کشور، جامعه، منطقه و جهان مربوط می‌شود، درباره جزئیات نامزدهای انتخابات ورود نخواهد کرد.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در پاسخ به سؤالی درباره ائتلاف 2+1 گفت: ما معتقدیم اگر تهدیدی متوجه ارزش‌های انقلاب باشد، می‌بایست سازوکار وحدت را برای رسیدن به نامزد مشترک دنبال کنیم اما اگر غیر از این باشد و تهدیدی متوجه دستاوردهای انقلاب نباشد حضور و تکثر کاندیداهایی اصولگرا را بلااشکال می‌دانیم.

زاکانی در پاسخ به سؤال فارس که از وی درباره احتمال کاندیداتوری خود در انتخابات خرداد92 پرسیده بود، گفت: گروهی از دوستان چند ماه است که به بنده پیشنهاد می‌کنند تا نامزد انتخابات شوم اما بنده تنها در حال فکر کردن به این موضوع هستم و تصمیمی جز این نداشته‌‌ام.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


متاسفانه ازمواضع آقای زاکانی درموضوع انتخابات مجلس و آنچه الان بیان داشته اند دوگانگی احساس می شود
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت کند احمدی نژاد را که با شکستن محدوده ممنوعه قدرت،فضا را آنچنان باز کرده، که فرد بی وزن و فرودستی(نه از نظر شخصیتی،بلکه از نظر کاری و مدیریتی) مثل آقای زاکانی هم مدعی ریاست جمهوری شده است!!!!!!!!
"خدا رحمت کند احمدی نژاد را که با شکستن محدوده ممنوعه قدرت،فضا را آنچنان باز کرده، که فرد بی وزن و فرودستی(نه از نظر شخصیتی،بلکه از نظر کاری و مدیریتی) مثل آقای زاکانی هم مدعی ریاست جمهوری شده است!!!!!!!!"




اونچنان رئیسی (احمدی نژاد) این چنین طرفداری را زیبد. اگر توهینو تحقیر و لمپنی حرف زدن رو از برخی طرفداران دولت بگیری چیزی براشون نمی مونه.
اولا شما رو چه حسابی ایشونو در مدیریت فرودست دیدی که اینطور قاطع! میگی؟
ثانیا احمدی نژاد کجا وارد فضای ممنوعه شدتا اون فضا رو به نفع مردم بهم بزنه؟ ایشون هر کی رو از فضای ممنوعه بیرون کنه افراد خودشو می ذاره. بعضا گیرهایی که به هاشمی و امثالهم می داد الان درباره خودش و اطرافیانش مطرحه پس بی خودی ازش یه مصلح نسازید که امروز لااقل چندان در راه صلاح نیست.
ثالثا اون وقتی که احمدی نژاد برای شهرداری اومد یا بعدش برای ریاست جمهوری خیلی شاخ غول شکسته بودکه حالا دیگران براتون افت کلاس یا زور داره که بیان تو گود؟