دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰
۳

هرجا سخن ازاعتماد است، هرهر مي‌خندم!

پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 265505
نقویان با اشاره به اختلاس ۳ هزار میلیاردی گفت: چند وقت پیش پیامک آمده بود «هرجا سخن از اعتماد است، من هرهر مي‌خندم، مدیرعامل سابق بانک ...»! باوجود این اختلاس مي‌گویند این دولت پاک ترین دولت است!
به گزارش جهان به نقل از تهران امروز، حجت‌الاسلام ناصر نقویان در مسجد حظیره یزد با اشاره به شرایط فعلی کشور گفت: حوزه‌هاي علمیه، صداوسیما، وزارت ارشاد، سازمان تبلیغات، حوزه هنری و... اگر به درستی به وظایف خود عمل مي‌کردند، شرایط کشور بدینگونه نبود و شاهد اعتیاد، طلاق و سایر ناهنجاری‌ها در جامعه نبودیم. متاسفانه برخی خود را معصوم مي‌دانند و هیچ احتمال خطایی در رفتار خود نمي‌دهند.
 
چهارنعل مي‌تازند، به حرف کسی گوش نمي‌دهند و مي‌گویند همین است که هست.
باید بزرگانی که نفوذ کلام دارند و سکوتشان گاهی مضرّ است «تشر» بزنند. ايلنا خبر داد نقويان، در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انتقادات اخیر بنده به مقامات سیاسی موجب برخی واکنش‌ها شده گفت: یک طلبه در نامه ای به من از انتقادات اظهار تاسف کرده و نوشته بود بنده از ادبیات غیرمودبانه استفاده کرده‌ام که بنده پاسخ دادم: وقتی آقایان با خواهش و تذکر به حرف‌ها گوش نمي‌دهند، باید فریاد کشید.
 
 وی در ادامه با بیان اینکه برخی در خیالات به‌سر مي‌برند، گفت: قرآن هم در مواردی با اینچنین ادبیاتی سخن گفته و آورده «اولئک کالانعام بل هم اضل» یا «مثلهم کمثل الاحمار» بدین معنی که برخی مانند گاو و الاغ مي‌مانند. اگر اینگونه ادبیات را روان‌شناسانه نمي‌دانیم، باید اطلاعیه ای برای خداوند صادر کنیم، بگوییم این سخنان بی ادبانه است و این آیات را از قرآن حذف کرد!
 
 نقویان همچنین با اشاره به اختلاس ۳ هزار میلیاردی گفت: چند وقت پیش پیامک آمده بود «هرجا سخن از اعتماد است، من هرهر مي‌خندم، مدیرعامل سابق بانک ...»! باوجود این اختلاس مي‌گویند این دولت پاک ترین دولت است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هر جا سخن از اختلاس است
نام بانک .... می درخشد
آقای نقویان هنوز اصل موضوع را درک نکرده اند .این قضیه در اصل کلاه گذاشتن سر بانک بود نه اختلاس اونهایی که با جرم های اقتصادی آشنا هستند می دونند که این دو تا با هم فرق دارند .برای مثال کسی برای تعمیرات خونه وام میگیره ولی میری باش ماشین میخره این اختلاسه؟
ثانیا تخلف یه بانک به این معنی است که دولت کثیف ترین دولت تاریخه؟؟؟
مشک آن است که ببوید نه آنکه عطار بگوید!!!