سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱

آخرین جزئیات از پرونده خاوری‎

دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 364184
مدیرکل اینترپل ناجا با اشاره به پیگیری « پرونده خاوری » از طریق پلیس کانادا و اینترپل گفت : منتظر نتیجه هستیم تا بتوانیم وی را استرداد کنیم.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر ،سردار سرتیپ مسعود رضوانی درحاشیه نهمین نشست افسران تماس خاورمیانه و شمال آفریقا در مصاحبه با خبرنگاران افزود:‌ پرونده خاوری از طریق پلیس بین الملل ، سیستم قضایی و دیپلماتیک به مقامات قضایی و وزارت دادگستری کشور کانادا ارسال شده است و آخرین پیامی که از طریق این پلیس داشتیم این است که خاوری در تلاش بود منزل مسکونی اش را به فروش برساند.

سردار رضوانی گفت: ما بر اساس دستوری که به پلیس اینترپل ابلاغ شده است، پیگیر جرایم افراد و مجرمان متواری که به کشورهای دیگر می روند، هستیم .

وی افزود: امسال توانستیم سه نفر از مجرمان را که به کشورهای دیگر رفته بودند، استرداد کنیم از جمله یکی در کشور امارات که قبلا اطلاع رسانی شد و دو نفر دیگر نیز از کشور ارمنستان که به علت جرایم اقتصادی استرداد شده اند.

سردار رضوانی گفت: دو متهم دیگر به قتل که تحت تعقیب مقامات قضایی افغانستان بودند نیز تحویل پلیس افغانستان داده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
اقا طرف ادرس داره. هر كى خواست بگيره بياد سر ادرسش. چرا قصه ميگين؟!!