دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰
۵

متاسفم که رئيس‌جمهور به 'حلقه انحرافي' میدان داده است

سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 265042
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: متاسفانه "جريان انحرافي" با فرصتی که رئیس‌جمهور به آنها داده است و با سوء‌استفاده از قدرت، مسیر نادرست خود را طی می‌کند.
به گزارش جهان،‌ آیت‌الله احمد علم‌الهدی درباره تلاش برخي براي القاي وجود انشقاق میان جریان اصولگرایی گفت: این موضوع هیچگونه پایه و اساسی ندارد و در میان جریان اصولگرایی انشقاق و نقصی وجود ندارد.

وی افزود: وجود سلایق و دیدگاه‌های متنوع در میان مجموعه اصولگرایان به معنای انشعاب نیست‌ زیرا در صورتی که طیف‌های سیاسی در درون یک جریان با یکدیگر اختلاف داشته باشند، همدیگر را نقض می‌کنند در صورتی که این موضوع در میان اصولگرایان هیچ سندیتی ندارد.

امام جمعه مشهد درباره تشکیل ائتلاف 1+2 به باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر آقایانی که این ائتلاف را تشکیل داده‌اند به طور قطع در مورد این ساز و کار صحبت نکرده‌اند اما بنده بر این اعتقادم که این ائتلاف، مشکل اصولگرایان را برای انتخابات آینده حل نمی‌کند.

آيت‌الله علم‌الهدی با اشاره به فعالیت‌های "جریان انحرافی" برای انتخابات سال آینده اظهار داشت: بر این باورم که نمی‌توان لفظ جریان را به این گروه نسبت داد زیرا یکسری آدم منحرف با سوءاستفاده از قدرت و متاسفانه فرصتی که رئیس‌جمهور به آنها داده است مسیر نادرست خود را طی می‌کنند که به طور حتم از سوی مردم با هیچ استقبالی مواجه نخواهد بود.

وی تصریح کرد: به طورحتم روزی که قدرت این گروه از بین برود، دیگر نمی‌تواند فعالیتی را در عرصه سیاسی کشور داشته باشد.

* حمایت رئیس‌جمهور از یک چهره خاص در انتخابات

عضو مجلس خبرگان رهبری درباره حمایت رئیس‌جمهور از یک چهره خاص در انتخابات پیش‌رو خاطرنشان کرد: به طور حتم رئیس‌جمهور می‌تواند با توجه به زمینه‌ای که وجود دارد از یک چهره خاص در انتخابات آینده حمایت کند.

آيت‌الله علم‌الهدی اظهار داشت: به طور قطع جریاناتی که در انتخابات سال آینده فعالیت می‌کنند اگر پیرو جامعه روحانیت و نیروهای متدین نباشند راه به جایی نخواهند برد.

وی تصریح کرد: اصولگرایان در راستای ورود به انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای سال آینده باید با یکدیگر ائتلاف كرده و در جهت كاهش تعدد و تنوع آرا در این طیف سیاسی تلاش كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اتفاقاٌ قربان جدت بروم من هم متاسفم .براي خودم كه گرفتار آدمهاي دگمي گشته ام كه فرق سركه و شيره را نمي فهمند .متاسفم براي خودم كه در مملكتي زندگي مي كنم كه حقوق ماهيانه ام پنج ميليون ريال است ولي در استان جنابعالي 500 ميليون تومان به يك مستند ساز (دوشيزه باكره) داده مي شود كه درباره غربت امام رضا فيلم بسازد .
سيد بزرگوار شما به تعريف و تمجيد از توليت مشغول باش .كار به كار سياست نداشته باش .كاري از دستت بر نمي آيد
Iran, Islamic Republic of
واقعا من تعجب می کنم که چطور این جریان تونست رییس جمهور ودر خودش هضم کنه؟ هر چی مقایسه می کنم با دولت نهم بیشتر حرصم میگیره
Iran, Islamic Republic of
آقاي علم الهدي از موسوي و كروبي چه خبر؟
آقای علم الهدی مسیر نادرست را آقایان موسوی و کروبی طی کردند....
Iran, Islamic Republic of
جناب علم الهدی! یعنی هرکس با شما نباشد باید حذف شود؟!!