سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - 28 May 2024
 
۰

توقیف هفت خودرو با خلافی 10 میلیونی

جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب: 264285
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران از توقیف هفت دستگاه خودرو سواری و کامیون با خلافی بیش از یکصد میلیون ریال در شهر تهران خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید اسماعیلی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: ماموران راهور منطقه 16 پایتخت هنگام گشت‌زنی و با استعلام از سامانه اجرائیات یک دستگاه کامیون بنز با یک میلیون و321هزار تومان خلافی و یک دستگاه کامیون ولوو با یک میلیون و 118هزار تومان خلافی را به پارکینگ منتقل کردند.
 
وی در ادامه افزود: همچنین ماموران راهور منطقه 7 شهر تهران یک دستگاه خودرو پراید را با یک میلیون و 114هزار تومان خلافی، یک دستگاه کامیون آمیکو با یک میلیون و 10 هزار تومان خلافی، یک دستگاه خودرو پراید با سه میلیون و 9هزار تومان خلافی، یک دستگاه خودرو زانیتا با یک میلیون و 896 هزار تومان و یک دستگاه خودرو پژو 206 با خلافی یک میلون و 90هزار تومان را توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.
 
سرهنگ اسماعیلی خاطرنشان کرد:بر اساس آموزشهای ارائه شده به ماموران پلیس راهور تهران بزرگ و برابر دستورات صادره از سوی رده فرماندهی، برخورد شدید با رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه ساز می شوند در دستور کار این پلیس قرار داد و به جد نیز پیگیری می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *