يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۲
امشب از شبکه خبر پخش می‌شود:

«واقعاً در سوریه چه می گذرد؟»

دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۰۹
کد مطلب: 262237
مجموعه مستند «بحران در سوریه» از امشب در شبکه خبر پخش می شود.
به گزارش جهان، "بحران در سوریه" عنوان مجموعه‌ی مستندی است که قرار است اولین قسمت آن امشب ساعت 22 و 30 دقیقه از شبکه خبر پخش گردد.

این مجموعه که به همت گروه سیاسی شبکه‌ی خبر تهیه شده است یک مجموعه مستند تولیدی 13 قسمتی است که بنا دارد از جوانب مختلف به یک سؤال ظاهراً واضح، اما در واقع مبهم پاسخ گوید: اینکه «واقعاً در سوریه چه می گذرد؟»

مرور بحران سوریه از ابتدا تاکنون، علل تغییر مسیر تظاهرات‌ها از حالت مسالمت آمیز به مسلحانه، گروه‌های مختلف مخالفان اسد، نقش کشورهای مختلف منطقه و جامعه‌ی بین اللملل در تحولات سوریه‌، روابط کشورهای همسایه‌ی سوریه با این کشور و بالاخره دلایل بروز بحران در سوریه از مهم‌ترین موضوعاتی است که این مجموعه از خلال گفت و گو با دولتمردان سوری‌، مخالفان اسد و نیز فعالان رسانه‌ای سوریه و لبنان به آن می‌پردازد.

تولید این مجموعه تابستان امسال در کشورهای سوریه و لبنان انجام گرفت و تاکنون تعداد 5 قسمت از این مجموعه آماده پخش شده است.  

قسمت اول این مجموعه که مروری بر روند حوادث و اتفاقات دو سال اخیر کشور سوریه است امشب ساعت 22 و 30 دقیقه از شبکه خبر پخش می گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *