چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

مدال‌هایم را به رهبری تقدیم می‌کنم

جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۱۳
کد مطلب: 260129
حسین فاضلی دونده رامسری رشته دوومیدانی را رشته‌ای فقیر دانست و گفت: من هفته‌ای 180 کیلومتر و سالی 7 هزار و 600 کیلومتر دویده و فکر می‌کنم تاکنون دوبار کره زمین را دویده باشم.
به گزارش جهان، حسین فاضلی قهرمان دو استقامت گفت: کار من مردمی است و حمایت‌های مردم، از مادی و معنوی سبب می‌شود بتوانم در مسابقات شرکت کنم.
 
این دونده 57 ساله رامسری در ادامه افزود:  تا به امروز  48 سال است که در مسابقات دو استقامت شرکت کردم بدون اینکه فدراسیون دومیدانی، سازمان و یا وزارت ورزش از من حمایتی کرده باشد.
 
فاضلی اظهار داشت: حدود دو ماه قبل در مسابقات باشگاه‌ها و دست‌جات آزاد در لیون فرانسه، مسافت حدود 10 هزار متر  را در مدت 37 دقیقه دویدم و نایب قهرمان شدم.
 
وی ادامه داد: جایزه نقدی خود در حضور آقای آهنین سفیر ایران از همان سفارت ایران در فرانسه تقدیم زلزله‌زدگان آذربایجان کردم.
 
فاضلی اعلام کرد: با افتخار پرچم کشورم را بر دوش می‌گذارم و در مسابقات حتی در کشورهای لائیک عکس رهبر معظم انقلاب را بر سینه دارم و به همه جهانیان تصویر رهبر عزیز کشورم را نشان داده و به آن می‌بالم.
 
این قهرمان ملی گفت: به عنوان سفیر صلح و دوستی از طرف سازمان میراث فرهنگی و گردشگری حامل پیام فرهنگ غنی ایران به یونسکو بوده و هدایایی از طرف ایران به یونسکو تقدیم داشتم.
 
وی بیان داشت: من هفته‌ای 180 کیلومتر و سالی 7 هزار و 600 کیلومتر دویده و فکر می‌کنم تاکنون دوبار کره زمین را دویده باشم.
 
فاضلی که دانشجوی تربیت بدنی در مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد تهران مرکز است در ادامه گفت‌وگو باخبرنگار فارس افزود:  رشته دوومیدانی که مادر همه ورزش‌هاست فقیر است و درآمد دونده‌ها بسیار کم وحتی صدا و سیما هم کمتر به این رشته ورزشی می‌پردازد.
 
دونده رامسری ابراز داشت: از بعضی از مسئولان شهری گله دارم که پس از قهرمانی و برگشتم به میهن حتی یک پیامک هم به من نمی‌زنند تا دلگرم شوم.
 
وی گفت: تصمیم دارم 38 کیلو مدال‌های قهرمانی‌ام را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کنم و پس از آشنایی با امام جمعه رامسر، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی این قول را به من دادند که شرایط اهدای مدال‌ها را فراهم  و آنها را به دست رهبر عزیزم برسانند.
 
به گزارش فارس، تقدیر باشکوهی  از سوی امام جمعه و فرماندار شهرستان رامسر از این دونده رامسری در به عمل آمد و هدایایی از طرف این دو مسئول شهرستان تقدیم این دونده مازندرانی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *