يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

'اسکن ایگل' کاملا سالم است/ تهدید آمریکا

شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 258953
کوثری با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران در صورت صلاحدید، هواپیمای جاسوسی آمریکا را در دید جهانیان قرار خواهند داد، تاکید کرد: این هواپیما هیچ صدمه‌ای ندیده و کاملا سالم است.
به گزارش جهان، محمد کوثری، نماینده مردم تهران و رئیس کمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اقدام نیروی دریایی سپاه در شکار پهپاد آمریکایی، اظهار کرد: آمریکایی‌ها در مقابل قدرت و دقت نیروهای مسلح ایران شکست‌های پیاپی را دریافت کرده‌اند و شکار هواپیمای جاسوسی از جمله آنهاست.
 
وی افزود: آمریکایی‌ها برای حفظ آبروی نظامی خود مجبور به تکذیب کنترل هواپیمایی جاسوسی خود توسط سپاه هستند.
 
کوثری با اشاره به ادعای آمریکا مبنی بر اینکه هیچ پهپاد آمریکایی ناپدید نشده است، تاکید کرد: ابتدا باید گفت که این ادعا چگونه قابل اثبات است؛ چه کسی تعداد هواپیماهای جاسوسی آمریکا را می‌داند. تردیدی نیست که نیروهای نظامی آمریکا در خلیج فارس به فرماندهان خود دروغ می‌گویند تا آبروی خود را حفظ کنند.
 
رئیس کمیته دفاعی مجلس تصریح کرد: به نظر می‌رسد آمریکا قید هواپیماهای جاسوسی را که عازم حریم ایران می‌شوند، زده‌اند و بعد از اینکه هواپیماهای جاسوسی که ماموریتشان آسمان ایران می‌شود، آنها را از لیست هواپیماهای جاسوسی موجود خود حذف می‌کنند چون اطمینان دارند که هیچ هواپیما و پرنده نظامی به سلامت از آسمان ایران عبور نخواهد کرد.
 
کوثری در پایان با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران در صورت صلاحدید، هواپیمای جاسوسی آمریکا را در دید جهانیان قرار خواهند داد، تاکید کرد: هواپیمای جاسوسی آمریکا هیچ صدمه‌ای ندیده و کاملا سالم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *