شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 1 Jun 2024
 
۰
۷۲
حکم احمدی‌نژاد برای‌ مشایی؛

شما را مؤمن، پاك، عارف، شایسته، امين و هدیه‌ای الهی براي خود مي‌دانم

شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب: 257901
رئیس جمهور در حکمی رئیس دفترش را که به عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات آینده ریاست جمهوری مطرح است، به عنوان مشاور خود و رييس دبيرخانه جنبش عدم تعهد منصوب كرد.
به گزارش جهان، رئیس جمهور در حکمش برای مشایی آورده است: اينجانب جنابعالي را انساني موحد، مؤمن، پاك، صبور و داراي قلب و انديشه اي زلال، عاشق و دلبسته به ارزشهاي الهي و آحاد مردم جهان و عميقاً عارف و متعهد به آرمان مهدوي، حاكميت جهاني توحيد، عدالت، عشق و آزادي و مديريت مشترك ملت ها و فردي شايسته، مدير، مدبر و امين و از جهات گوناگون توانمند مي شناسم و آشنايي و همكاري با شما را براي خود هديه اي الهي و افتخاري بزرگ مي شمارم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری متن كامل اين حكم به شرح زير است: 
 
بسم الله الرحمن الرحيم
 
اللهم عجل لوليك الفرج و العافيه والنصر واجعلنا من خير انصاره و اعوانه والمستشهدين بين يديه
 
جناب آقاي مهندس اسفنديار رحيم مشايي 
 
سلام عليكم
 
همه انبياءالهي آمده اند تا حقيقت انسان را به او بشناسانند و در پهنه هستي متجلي كنند. آمده اند تا زندگي سعادتمند و حيات طيبه الهي را به جامعه بشري هديه نمايند. آمده اند تا انسان را از خاك تا خدا بالا كشند و او را تا ظهور همه اسماء و صفات الهي در وجودش ياري نمايند.
 
انجام اين مأموريت مستلزم آن است كه انسان حقيقت خود را بشناسد و از همه مرزهاي جهل و خرافه و تعصبات قومي، قبيله اي، جغرافيايي، ملي و حتي به ظاهر مذهبي عبور كند و اصل فطرت الهي خود را دريابد و خدا را در آيينه وجود خويش متجلي ببيند.
 
تحقق اين هدف اصلي از آفرينش جهان و انسان نيازمند آن است كه يگانه پرستي، عدالت، عشق و آزادي در سراسر زمين مستقر گردد.
 
و اين نخواهد شد مگر اينكه اولاً انسانها الهي و جهاني بينديشند و عمل نمايند و ثانياً حاكميت جهاني صالحان، عدالت خواهان و گل سرسبد هستي، انسان كامل يعني بالاترين تجلي خداوند و عينيت توحيد، معنويت، عدالت و عشق و آزادي و تنها راه مستقيم بين انسان و خدا مستقر گردد.
 
تلاشهاي بشر براي رسيدن به سعادت، كمال انساني و برپايي صلح، رفاه و آرامش بدون تمسك و پيروي از حقيقت انسان كامل ره به جايي نبرده است.
 
ماركسيسم و سرمايه داري آخرين و نقطه اوج تكاپوي جامعه بشري براي پاسخگويي به خواست فطري خود در تحقق سعادت، خارج از مدار انسان كامل يعني حلقه اتصال انسان با خدا، بوده است.
 
ماركسيسم رفت و به تاريخ پيوست و اينك سرمايه داري نيز نفس هاي آخر را مي كشد و جامعه بشري همچنان در تكاپو و در انتظار يافتن صراط مستقيم براي استقرار كامل عدالت، اخلاق و آزادي حقيقي پايدار و مآلاً كرامت انساني است.
 
جنبش عدم تعهد نشان از عمق دريافت و فهم پيشگامان اين جنبش از تحولات جهاني و تاريخي و عدم توانايي دو جريان پيش گفته در پاسخ به نياز واقعي و اساسي جامعة‌ بشري براي تأمين صلح پايدار و همزيستي مسالمت آميز براساس عدالت و احترام متقابل در جهان است.
 
اين جنبش فارغ از قطب بندي قدرت و ثروت و صرف نظر از تفاوت و اختلاف در زبان، رنگ، نژاد وگرايش هاي ديني
اينجانب جنابعالي را انساني موحد، مؤمن، پاك، صبور و داراي قلب و انديشه اي زلال، عاشق و دلبسته به ارزشهاي الهي و آحاد مردم جهان و عميقاً عارف و متعهد به آرمان مهدوي، حاكميت جهاني توحيد، عدالت، عشق و آزادي و مديريت مشترك ملت ها و فردي شايسته، مدير، مدبر و امين و از جهات گوناگون توانمند مي شناسم و آشنايي و همكاري با شما را براي خود هديه اي الهي و افتخاري بزرگ مي شمارم.
و مذهبي به دنبال دنيايي عاري از تبعيض، ظلم، تحقير و تخفيف انسان، فقر، فساد و سلطه گري است و با نگاهي جهاني به دنبال رفاه و سعادت براي همگان و ساختن دنيايي سرشار از عشق و زيبايي براي همه ملت ها و انسان هاست.
 
اين امر مهم جز در سايه مشاركت عمومي و آزادانه ملت ها در مديريت جهان و استقرار عدالت در همه ابعاد آن محقق نمي گردد. روشن است كه انديشه مهدوي تنها راه نجات انسان و تحقق آرزوهاي جامعه بشري و التيام بخش همه زخم هاي كهنه و تاريخي است.
 
به لطف الهي يك بيداري وسيع در جوامع بشري و آحاد انسانها در راه است. مرزها به سرعت برداشته و انديشه ها و افق نگاه ها جهاني مي گردد، دريافت ها از اصل انسان همگن و همگرا و نياز به استقرار كامل عدالت بر مدار عشق وپرستش روزافزون مي شود. دل ها و جان ها به سوي يگانه هستي و تنها باقيمانده از كاروان آسمانيان كه وارث همه انبياء و اولياء و تكميل كننده رسالت و مأموريت آنان و عاشق حقيقي همه انسان هاست، متمايل مي شود و مهر او در دل ها و نام و ياد او در انديشه ها خانه مي كند. اميد به آمدن بهار انسان ها و خرمي دوران ها روزافزون و درحال گسترش است.
 
خوشبختانه نشست سران عدم تعهد در تهران يك بار ديگر بر اين انديشه و بر ضرورت بازيابي جايگاه جهاني جنبش و مشاركت همگاني براي ساختن فرداي روشن، آباد، آزاد و زيبا و استقرار صلح و ثبات پايدار در سايه عدالت، عشق و پرستش تأكيد كرد و در كمال حسن اعتماد و براي سه سال مسئوليت برنامه ريزي و مديريت اين حركت و هم افزايي ظرفيت و توان اعضاء را به عهده ملت شريف ايران گذاشت و اينجانب به نمايندگي از ملت بزرگ ايران آن را از صميم جان پذيرفتم.
 
اين بالاترين مسئوليت جهاني و يك مأموريت الهي و فرصتي استثنايي است كه ملت مومن و تاريخ ساز ايران در اين دوره به عهده گرفته است و به لطف خداوند به خوبي و در نهايت قدرشناسي و عزت، آن را ايفا و از همه ظرفيت ها براي پيگيري آرمان هاي انساني و جهاني استفاده خواهد كرد.
 
مقدمه لازم، برپايي دبيرخانه جنبش و تمهيد سازوكارها و ساختارهايي است كه بتواند بسترساز تبيين انديشه توحيد و عدالت، تحقق مديريت مشترك جهاني و همگرايي و هم افزايي دل ها، انديشه ها و همت ها باشد.
 
اينجانب جنابعالي را انساني موحد، مؤمن، پاك، صبور و داراي قلب و انديشه اي زلال، عاشق و دلبسته به ارزشهاي الهي و آحاد مردم جهان و عميقاً عارف و متعهد به آرمان مهدوي، حاكميت جهاني توحيد، عدالت، عشق و آزادي و مديريت مشترك ملت ها و فردي شايسته، مدير، مدبر و امين و از جهات گوناگون توانمند مي شناسم و آشنايي و همكاري با شما را براي خود هديه اي الهي و افتخاري بزرگ مي شمارم.
 
در ادامه توفيقات الهي در خدمت به ملت بزرگ و آرمان هاي بلند انقلاب اسلامي اينك با سمت "مشاور رييس جمهور و رييس دبيرخانه جنبش عدم تعهد" منشا خدمات گسترده تر خواهيد بود.
 
اطمينان دارم كه با همت، ژرف انديشي، جامع نگري و سعه صدر ستودني شما، فرصتي فراهم خواهد گشت تا همه انديشمندان، دلسوزان، دانشگاهيان و حوزويان ايران و همه متفكران، عدالت طلبان و آزادي خواهان جهان و دولت ها و ملت هاي عضو و غيرعضو دست در دست هم و براي ساختن دنيايي بهتر تلاش نمايند و همه استعدادها و توانمندي ها در عرصه هاي گوناگون فرهنگي، سياسي، اقتصادي و اجتماعي با ارتباط و هم افزايي همگاني اجازه ظهور و فرصت حضور يابند.
 
ازهمه دلدادگان و منتظران بهار جهاني و الهي انسان ها دعوت مي نمايم تا شما را در اين مأموريت خطير ياري دهند.
 
از خداوند متعال موفقيت جنابعالي و سلامت و سعادت و بهروزي ملت ايران، مقام معظم رهبري و همه ملتها و استقرار جهاني توحيد و عدالت در سايه حاكميت امام عصر(ع) را مسئلت دارم.
 
والسلام عليكم و علي عبادالله الصالحين
 
محمود احمدي نژاد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


.. یه سیخ دل و قلوه هم به ما بدید !!!
با همه ارادتی که به آقای احمدی نژاد دارم ، اما به نظر من انسانهای توانمند تر و مفیدتر زیادی در ایران عزیز ذاریم که توانمندیهای خیلی بیشتری دارند. آیا بهتر نیست برای اعتلای ایران عزیز یکبار هم که شده ارادت شخصی خود به افرادرا ملاک انتخاب ها قرار ندهیم و آنچه خیر برای مردم و ایران عزیز است را برگزینیم؟
آی شمس تبریز
آی مدودوف
آی پوتین
آی ...
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای رییس جمهور:
عابد و زاهد و صوفی همه طفلان رهند مرد اگر هست بجز عالم ربانی نیست .
با این القاب این هدیه الهی شما !!! در زمره عارفان قرار نمیگیرد . وقتی عارف به عرفایی چون مرحوم قاضی ؛ آیت الله بهجت و امثالهم تلقی میشود ....محلی از اعراب در این مقوله ندارد .
Latvia
حکمی به این دور ودرازی ندیده بودیم .
Iran, Islamic Republic of
دوستان لطفا بدون تامل قضاوت نكنيد.
...
واقعا ما به رئیس جمهور رای دادیم که وقتش رو که متعلق به همه ایرانی هاست صرف تعریف و تمجید هدف دار از یه شخص بکنه؟
به چه حقی؟
این بیانیه است یا حکم اداری ...؟؟!!!
United States
پس نقل و شیرینی ش کو؟
United States
این حکم است یا متن سخنرانی؟
به این حکم سیاسی جناحی اسفندیار
اگه همه اینایی که این گفته مشایی هست ادعای پیغمبری کنه خب!
Iran, Islamic Republic of
این آقایی که این همه القاب به او بستند همان رئیس دفتر رئیس جمهور نیست؟!!!
Iran, Islamic Republic of
ازهمه دلدادگان و منتظران بهار جهاني و الهي انسان ها دعوت مي نمايم تا شما را در اين مأموريت خطير ياري دهند.

ها ای که گفتی ای یعنی چه ؟
فقط متاسفم
جون محمود به مردم رحم کن ...
Iran, Islamic Republic of
هيچ بقالي نميگه ماست من ترشه!!
Iran, Islamic Republic of
اينجانب شما را انساني موحد ميدانم!!!!
از كرامات مشايي موحد بودن است يعني؟!!
Iran, Islamic Republic of
دوباره سرگرمی برای دورکردن اذهان از مشکلات بیکاری،تورم،اقتصاد،فرهنگی،و.........خدا مگه ما چقدر ... که یک تکنیک را هفت سال تکراری استفاده کنند تا غافل از اصل بمانیم
جاي كلمه تابع امر ولايت در اين حكم خالي بود
اي كاش .........
دكتر اين همه اوصاف بدون ولايت پذيري ريالي نمي ارزه
Iran, Islamic Republic of
دل وقلوه به هم قرض میدهند ایران روسیه نیست که مددف وپوتین پشت سرهم بیایند ملت ایران عاقل است یک بار اعتماد میکند اگر جواب ندادید برچیده میشوید مانند اصلاح طلبان
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد:اينجانب جنابعالي را انساني موحد، مؤمن، پاك، صبور و داراي قلب و انديشه اي زلال، عاشق و دلبسته به ارزشهاي الهي و آحاد مردم جهان و عميقاً عارف و متعهد به آرمان مهدوي، حاكميت جهاني توحيد، عدالت، عشق و آزادي و مديريت مشترك ملت ها و فردي شايسته، مدير، مدبر و امين و از جهات گوناگون توانمند مي شناسم و آشنايي و همكاري با شما را براي خود هديه اي الهي و افتخاري بزرگ مي شمارم.

رهبر انقلاب خطاب به احمدی نژاد: انتصاب جناب آقای اسفنديار رحيم مشايی بر خلاف مصلحت جنابعالی است

فتامل ...
جونم !!
یکی یه هندونه هم زیر بغل ما بده
شب یلدا نزدیکه
ما هم دل داریم
Iran, Islamic Republic of
چه خبر !!!!!!! گویی آقای رییس جمهور مرید آقای مشایی هستند !
دکتر عزیز ان شالله با این هدیه الهی در دنیا وآخرت محشور باشی !!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
مشایی واقعا مرد خداست
در این 2 سالی که گذشت انواع تهمتها و بی احترامیها رو بجان خرید و به مصداق واذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما دم بر نیاورد.
آقای دکتر این هدیه الهی امتحان ولایت مداری شما بود اما افسوس که در این امتحان مردود شدید !
Iran, Islamic Republic of
واقعا که ... حکم بقیه نهایتش سه خط بود ولی حکم ایشان چندین خط احتمالا شاید می خواست چند صحفه اش کند .چقدر تعریف وتمجید اون هم دریک حکم مگه درمتن حکم ها نباید همه از یک رویه پیروی کنند واقعا این همه اش نکته است ...
بلاخره یک روزی هم از اون بالا ....! این کار ها در شان رئیس جمهور نیست - یادم هست حضرت امام رضوان الله تعالی علیه وقتی برای فردی حکمی صادر میفرمودند اگر روحانی بود لفظ حجه السلام و اگر غیر روحانی ، لفظ آقای ... را بکار میبردند و در آخر توفیق الهی را برای خدمت به اسلام و ملت را خواستار بودند . مهم خدمت است حالا هر کی میخواهی باش .
ریاست محتر جمهور جناب آقای احمدی نژاد
سلام علیکم
حکم انتصاب جناب آقای مشایی را مطالعه نمودم و نکاتی را لازم به گوشزد دانستم :

1- جنابعالی مقاله خداشناسی نوشته اید یا حکم انتصاب با توجه به اینکه جنابتان با آقای مشایی یار غار می باشید اینگونه مطالب چیزی جزء ... و ظاهر سازی به ذهن متبادر نمی سازد.

2- جنابتان در پارگراف چهارم انسان کامل را تعریف نموده اید و بعد در پارگراف پانزدهم همان اوصاف را بلکه چند برابر در مورد آقای مشایی بکار برده اید واقعا شما در مقامی هستید که انسان کامل را تعریف نموده و برای آن مصداق تعیین نمایید آن هم چه شخصی !!! فکر نمی کنید تشخیص انسان کامل و صالح انسان کامل و صالحی را می طلبد آیا شما در همچین مقامی هستید!!!؟

3- از صدر اسلام بلکه از صدر خلقت انسان تا بوده ماموریت خطیر هدایت جامعه بشری بسمت کمال بدست انبیاء و اولیاء و در نبود آنها بدست عالمان در دین مقدس بوده چرا توهم هدایت مردم ایران و جهان به جنابتان دست داده آیا نمیدانید هر امری متخصص خود را می طلبد، وجود نازنین قطب عالم امکان در توقیع شریف خود به شیخ مفید اعلی الله مقامه الشریف می فرماید « بر شماست فتوا دادن و بر ماست كه نگذاریم شما در خطا واقع شوید.» و یا در جایی دیگر می فرمایند: « و اما الحوادث الواقعه فرجعوا فیها الی رواه حدیثنا فأنهم حججی علیکم کما انا حجه الله علیهم» چرا توهم زده شده اید آیا جنابتان و خصوصاً دست پرورده تان مشایی از راویان حدیث به معنای دین شناسی می باشید ، فکر نمی کنید اینگونه توهمات ناشی از القائات شیطانی می باشد.

4- سوابق اسراییل دوستی و تخفیف قرآن و الهی خواندن برخی بازیگران نه چندان خوش سابقه سینما و ... آقای مشایی از هیچکس پوشیده نیست آیا همچین کسی می تواند به رسیدن آزادگان جهان به مرتبه کمال انسانی ذره ای کمک نماید یا اینکه نتیجه کاملا بالعکس می شود!!!؟

5- مع الأسف با اینکه امیدی به حرف شنوی جنابتان در این رابطه نیست و بجای آنکه آقا و سید و قائد دشمن شکن و رهبر عزیز خود را ملاک تبعیت از امام زمان (عجل الله فی فرجه) قرار دهید ایشان را وا نهاده و متأسفانه تقلید کور کورانه جنابتان از آقای مشایی که ظاهراً ایشان را پل ارتباطی با امام عصر ارواحنا له الفداء می دانید تمامی ندارد از خداوند متعال هدایت جنابتان را خواستارم و از محضر امام عصر(عجل الله فی فرجه) می خواهم با توجه به خدمات ظاهراً خالصانه شما در دور اول ریاست جمهوری و آن روحیه ولایت مداری، شما را از شرّ وسواسان خناس رها نموده و به همان حالت قبل برگرداند إن شاء الله
Iran, Islamic Republic of
با این انتصاب، فرصت ریاست بر جنبش عدم تعهد کاملا از بین رفت. نه تنها فایده ای نخواهیم برد بلکه نتیجه معکوس هم خواهیم گرفت.
پناه بر خدا از این همه بی ...
بالاخره فرصت این دولت بزودی مثل همه دولتهای پیشین تمام خواهد شد. آنچه می ماند اسلام و انقلاب و حقیقت است. رئیس جمهور که نباشی دیگر این جملات و کلمات سر سوزنی ارزش نخواهد داشت فعلا بر کرسی هستید و صرفا حرفتان از روی ناچاری شنیده می شود.
Iran, Islamic Republic of
فقط يه قلب و يه تير و سه قطره خون كم داره!!!!
Iran, Islamic Republic of
احتمالا (نعوذ بالله) معصوم پانزدهم هم مشخص شد
Iran, Islamic Republic of
ايشون عذاب الهي هستند
متاسفم براي ...
... ای جااااان.
درود بر روح بزرگ احمدی نژاد ومشاور محترمش مشائی که در طول دوره همکاری خود دست انسانهای منفعت طلب و ویژه خوار را از مناصب دولتی کوتاه کرده و نگذاشتن اموال بیت المال وسلیه عیاشی وخوشگذرانی حزبی آنان شود ومردانه جلوی توقعات بیجای عده ای که به ظاهر دم از ولایت وولایت پذیری می زنند بایستند
Iran, Islamic Republic of
خوشا به حال آقای مشایی با این همه اوصاف ناب. !!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
چی؟
"اينجانب جنابعالي را انساني موحد، مؤمن، پاك، صبور و داراي قلب و انديشه اي زلال، عاشق و دلبسته به ارزشهاي الهي و آحاد مردم جهان و عميقاً عارف و متعهد به آرمان مهدوي، حاكميت جهاني توحيد، عدالت، عشق و آزادي و مديريت مشترك ملت ها و فردي شايسته، مدير، مدبر و امين و از جهات گوناگون توانمند مي شناسم و آشنايي و همكاري با شما را براي خود هديه اي الهي و افتخاري بزرگ مي شمارم. "
حالا توجه کنید در حکم هایی که برای عزل وزیر ارتباطات مرقوم کردند.
خدا بخیر کنه باز هم هندونه زیر بغلی شروع شد
Iran, Islamic Republic of
عجب مقاله توپي
Iran, Islamic Republic of
اين دو مرغ عشق چند وقت بود همديگر را نديده بودند كه اين همه حرف نا گفته داشتند .
آقای احمدی نژاد در این بیانیه آقای مشائی را کاملترین انسان عصر حاضر معرفی کرده اند !!!؟
آقای مشائی نیزحمید بقائی را فردی استثنائی میدانند و....
آقای مشائی در ابتدای دهه هفتاد در حمایت از بقائی سنگ تمام گذاشت و دست او را در ماجرای .... با اظهار ارادتی مثال زدنی گرفت و در عمل نشان داد که بقائی و مشائی یک روح در دوجسم هستند .
Iran, Islamic Republic of
خداوند بزرگ و کریم را عاجزانه سپاسگذارم که طاق رفیع آسمان لایتناهیش را بر ما بیچارگان گشود و این تحفه الهی را نصیبمان ساخت والا چه باید می کردیم در این وانفسای قحط الرجالی ! بارالها بر ما ببخش که فکرمان اینقدر محدوداست و عاجزیم از درک بزرگی حضرت استاد قله زلال زاده اعلی الله مقامه الشریف. بارالها این در یگانه و این لعبت بی مانند را که دلبریش عالمی را کن فیکون میکند از ما مگیر و چونان جناب مدودوف بزرگی بخش و رییس جمهورش کن تا آرزو به دل ترک این عالم خاکی ننماییم!!
محمودجان انشاء الله به راه راست هدایت و عاقبت به خیر شوی.
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالي
باسلام
كامنت دوستمون كه 5 تا نكته نوشته حرف دل خيلي از دلسوزان انقلاب هست. ممنون از اينكه اينقدر قشنگ نوشتي .
خب الحمد الله این انسان کامل توانست نوزهمین پست اجرایی کشور را هم به دست بگیرید و از آنجا که کامل هستند با علم غیب همه 19 پست اجرایی را از دفتر ریاست جمهوری مدیریت کنند و امثال برادر بنده بعد از 4 سال که از ازدواجشان می گذرد هنوز به دنبال شغل بگردد چون هنوز کامل نشده مومن مدیر مدبر عاشق عدالت نیست
منکه از متن حکم خیلی خوشم اومد و واقعا مشایی لیاقتش را داره . درود بر رییس جمهور آگاه و متعهدمان .
Iran, Islamic Republic of
جالب است که برخی می خواهند به ضرب و زور توهین به احمدی نژاد بفهمانند که هر کس را آنها دوست دارند باید دوست بدارد و اگر کسی که آنها دوست ندارند رادوست بدارد منحرف است. واقعا این همه نظر برای چیست؟؟ یعنی یک انسان باید برای انتخاب همراه و دوست خویش رفراندوم بگذارد و نظر عمومی را جلب کند؟؟؟
خدای مهربان را میبینید هر چه شما میبافید خداوند عزیز پنبه میکند حکم مشایی اب پاکی بود بر دست اصولگرایانی که از همه چیز برای ایشان گذشتند افرین به خداوند مهربان.
Iran, Islamic Republic of
انصراف از تداوم سوال , جسارت دولت را احیاء کرد.
"خدای مهربان را میبینید هر چه شما میبافید خداوند عزیز پنبه میکند حکم مشایی اب پاکی بود بر دست اصولگرایانی که از همه چیز برای ایشان گذشتند افرین به خداوند مهربان."


احمدی نژاد با همه بی ترمز بودنش می ارزه به صد تا رقیباش که کلا تو باقالیا بودن.
Iran, Islamic Republic of
سلامتي اسفنديار اسفندم دود مي‌کردي يه موقع چشمش نکني اينقدر ازش تعريف کردي!
آقاي ريئس جمهور به دادمردم برسيد گراني تورم هزارتابدبختي ديگر بوجود نياريد
Iran, Islamic Republic of
دلمان برای احمدی نژاد 84 خیلی خیلی تنگ شده.این حکم انتصابه یا نامه ی فدایت شوم؟
United States
این حکم نشان داد که محمود محکم و استوار ایستاده و .. از اسفندیار مومن دفاع خواهد کرد ببینیم عزیزان اصولگرا چه می توانند بکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
نو رو به خدا دیگه بسه ...
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند براحمدی نژاد
Germany
آقاي احمدي نژاد! كاري كردي كه ... از واژه هاي زلال و انسان كامل و جامعه بشري و حاكميت جهاني ، عدالت ، عشق ، آزادي ...حس خوبی ندارم.
Iran, Islamic Republic of
مشایی دروغهایی هم گفته است با دلیل ثابت می کنم . چند مورد : حضور در مراسم رقص در ترکیه را تکذیب کردند که درست بود . نشستن کنار خانم هدیه تهرانی که البته شاید اشکالی هم نداشت را فتوشاپ دانستند که واقعی بود و ... واقعا متاسفم برای احمدی نژاد خودمون که یا خیلی ساده هست
Iran, Islamic Republic of
اينكه احمدي نژاد گفته:
اينجانب جنابعالي را عاشق و دلبسته به ارزشهاي الهي و آحاد مردم جهان مي شناسم....
اين آحاد مردم جهان مردم اسرائيل رو هم بايد شامل بشه ديگه
Iran, Islamic Republic of
ای هلو , ای شفتالو , ای آلبالو, ای باقلبا , ای قدر قدرت قوی شوکت , ای بزرگ رئیس جمهور داران, ای سایه خدا بر روی زمین و . . .
به این میگن ثبات قدم
Iran, Islamic Republic of
باز جای شکرش باقیه حضرت ایشون را معصوم نیافتی. تو که این همه ایشون را بلند مرتبه یافتی چرا خود در دوره دوم کاندید شدی ؟ نکنه می خوای بگی تو از ایشون هم بالاتری ..
United States
تو این اوضاع اقتصادی مملکت اینام دلشون خوشه هی قربون صدقه هم میرن!!!
Mozambique
بنام خدا .
". . . . .همگرايي و هم افزايي دل ها، انديشه ها و همت ها باشد."
آقای دکتر عزیز ، اینهائیکه فرمودید و ایشان باید انجام دهد ، آیا در یک اشل کوچک به اندازه ایران را ایشان توانسته انجام دهد یا خیر ؟ لجبازی و اصرار ایشان بر حضور در دفتر شما باعث هم افزائی مردم و شما شده و یا باعث افتراق ؟ 140 کشور عدم تعهد باشد برای بعد و صحبت خواهیم کرد !!
آی دکتر جون! چه کردی با اونهمه ارادتی که ملت بهت داشتن؟! خدایی یک نفر به کل ملت و لااقل اونایی که قبولت داشتن می ارزید؟
Iran, Islamic Republic of
كجاست محمود 84 با شعارهاي كوبنده ، محمود جون اگه الان كانديد مي شدي با اين وضعيت فكر نكنم بيش از يك ميليون راي مي اوردي ...
جونم دکتر! الان نه تنها 25 میلیون بلکه اکثر مردم طرفدارتن. یاعلی
درود خداوند براحمدی نژاد عزیز و ثابت قدم
اينجانب جنابعالي را انساني موحد، مؤمن، پاك، صبور و داراي قلب و انديشه اي زلال، عاشق و دلبسته به ارزشهاي الهي و آحاد مردم جهان و عميقاً عارف و متعهد به آرمان مهدوي، حاكميت جهاني توحيد، عدالت، عشق و آزادي و مديريت مشترك ملت ها و فردي شايسته، مدير، مدبر و امين و از جهات گوناگون توانمند مي شناسم و آشنايي و همكاري با شما را براي خود هديه اي الهي و افتخاري بزرگ و و و به علت وقت کم بقیه را بعدا می گویم
United States
....اون همه ما رو ساده گیر آورده
آدم خوب که نیاز به تعریف وتمجید ندارد...