سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
حاج حسین یکتا:

شب آفتابی دارای تمامی فاکتورهای لازم برای جذب مخاطب است

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 250190
مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم الوصیاء با اشاره به نمايش شب آفتابي گفت: اين نمايش همه فاكتورهاي لازم براي جذب مخاطب را دارد.
به گزارش جهان، وي در گفت و گو با ستاد ارتباطات شب آفتابي با اشاره به حضور گسترده جوانان به عنوان مخاطب برنامه شب آفتابی، بيان كرد: بیان مسائلی چون خلقت، عبودیت و فطرت در این برنامه آن هم به صورت زنده و در قالب داستانی مدون از یک طرف و پیوند آن با انقلاب اسلامی، امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا از سویی دیگر باعث شده است كه اين نمايش در هر دو حوزه فرهنگسازي و هنري متمايز باشد.

این روای دفاع مقدس افزود: اين ها از جمله ویژگی هایی است که شب آفتابی را از سایر کارها متمایز می کند و همین امر است که مخاطبان و به خصوص جوانان را مجذوب آن کرده است.

يكتا در ادامه با بیان این نکته که ایرانیان به طور ذاتی مردمانی خداپرست، هنردوست و عاشق انقلاب هستند گفت: هر آیتم از این برنامه تاثیر خاص خود را بر مخاطبان بی شمارش می گذارد و این از بزرگ ترین دست آورد های شب آفتابی است.

اين راوي دفاع مقدس همچنین به آیتم های هشت سال جنگ تحميلي اشاره کرد و گفت: برای به تصویر کشیدن چنین صحنه هایی به آقای بهزادپور تبریک می گویم، صحنه ها بسيار واقعي و تاثيرگذار هستند، هرچند معتقدم انعکاس معنویتی که در جبهه های ما وجود داشت جای کار بیشتری دارد.

وي تاكيد كرد: ضمن اینکه جای برخی از صحنه ها در این بخش واقعا خالی بود، صحنه هایی مانند سبک زندگی رزمندگان در جبهه، لحظات خداحافظی رزمندگان قبل از عملیات و زمان شهادت این غیور مردان.

حاج حسين يكتا افزود: آثاری مانند شب آفتابی که به خوبی و منطبق با نیازهای مخاطبان و بخصوص جوانان تهیه شده است در خط شکنی ارزش های از دست رفته نقش موثري دارد و شور و حال، باور و حس مطالبه گری از دست رفته را به مخاطبان باز می گرداند؛ کارهایی از این قبیل با تاثیر بر روی جوانان و نیز هنرمندان در نهایت به سود انقلاب تمام خواهد شد و گنجاندن آیتم های آخرالزمانی با نگاه بیداری اسلامی نیز می تواند کمک شایانی به این امر نماید.

يادآور مي شود شب آفتابی برنامه ای ترکیبی است که حاوی برش هایی هنرمندانه از وقایع مهم تاریخی، از حضرت آدم(ع) تا حضرت امام زمان(عج) است و کارگردانی آن را بهزاد بهزادپور بر عهده دارد.

 علاقه‌مندان به تماشای این برنامه تركيبي می توانند با حضور در پايگاه اطلاع رساني شب افتابي به آدرس www.shabe-aftabi.com   ثبت نام و برگه ورود دریافت كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *