سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

واکنش‌مشاور احمدی‌نژاد به ادعای‌عزل وزیر

جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۶
کد مطلب: 249332
مشاور رئیس‌جمهور در واکنش به شایعات برکناری وزیر ارشاد گفت: رئیس‌جمهور به سیدمحمد حسینی علاقمند و تغییر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شایعه و بی‌اساس است.
به گزارش جهان به نقل از نسیم، علی زارعی نجفدری در شصت‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت در آلمان با ابراز تأسف از اینکه عده‌ای برای حمله به دولت، آنقدر کم تحمل شده‌اند که حتی توان شنیدن انتقاد رئیس جمهور از وزیرش را هم ندارند، گفت:
 
- آقای دکتر احمدی‌نژاد، برای شخص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی احترام قائلند و به ایشان علاقمند هستند. مرام و مسلک رئیس‌جمهور، بیان باورها و اعتقاداتش است و بر همین اساس، انتقاداتشان را هم به نزدیکترین افرادی که با ایشان همکاری دارند صریح و شفاف بیان می‌کنند و این نکته‌ای مثبت است.

- خودانتقادی یک رئیس‌جمهور از همکاران خود، که اتفاقی کم سابقه می‌باشد قطعاً یک ارزش محسوب می‌شود.

- خدمات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بارها مورد توجه و تقدیر رئیس‌جمهور قرار گرفته، وزیر ارشاد هم نشان داد‌ه‌اند که بر اصول و مواضع فرهنگی رئیس‌جمهور که نشأت گرفته از آموزه‌های حضرت امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری است، احترام می‌‌گذارند.

- بر همین اساس تصمیم به تغییر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شایعه و بی‌اساس است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *