شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

ساختمان 6 طبقه كامل نشده، فرو ريخت!

چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 249038
خوشبختانه با توجه به زمان وقوع اين حادثه كه در ساعات پايان كار كارگران بود هيچ مورد مجروح يا فوتي گزارش نشد.
به گزارش جهان، سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني از ريزش ناگهاني يك ساختمان شش طبقه در حال ساخت در خيابان خيام شمالي خبرداد.

سيدجلال ملكي در گفت و گو با ايسنا، در تشريح جزئيات اين خبر گفت: يك ساختمان شش طبقه در حال ساخت روز گذشته به دلايل نامعلومي ريزش كرد كه ستاد فرماندهي پس از اطلاع از وقوع آن در ساعت ۱۷:۳۸ آتش‌نشانان ايستگاه ۶۷ و نجات ۱ را به محل حادثه واقع در خيابان خيام‌شمالي كوچه مهدويان اعزام كرد.

سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران ادامه داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند كه يك ساختمان شش طبقه در حال ساخت با اسكلت‌هاي بتني كه سقف شش طبقه آن نيز ساخته شده بود به طور ناگهاني ريزش كرد.

وي با بيان اينكه تمام اين ساختمان تخريب شد گفت: خوشبختانه با توجه به زمان وقوع اين حادثه كه در ساعات پايان كار كارگران بود هيچ مورد مجروح يا فوتي گزارش نشد.

به گفته ملكي تنها در پي ريزش اين ساختمان براي تعدادي از واحدهاي مسكوني مجاور خسارات مختصر وارد شد.

سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران علت وقوع اين حادثه را نامعلوم دانست و گفت:‌ آتش‌نشانان پس از اتمام عمليات و ايمن‌سازي محل ساختمان را به عوامل شهرداري تحويل دادند.

وي افزود: ساختمان‌سازان و پيمانكاران پروژه‌ها بايد در رعايت قوانين ايمني دقت كافي را داشته باشند تا شاهد بروز چنين حوادثي نباشيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *