شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

مرگ‌عجیب ملیکاکوچولو دربیمارستان خصوصی

شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب: 245983
رییس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی شیراز گفت : دانشگاه علوم پزشكی شیراز علت فوت ملیكای شش ساله كه گفته شده دریكی از بیمارستان های شیراز فوت كرده است ، پیگیری می كند.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، دكتراحمد رضازاده در پاسخ به پرسش خبرنگارخبرگزاری جمهوری اسلامی در باره علت مرگ ملیكا رنجبر دختر شش ساله شیرازی گفت: در اولین فرصت روند درمان ملیكا در یكی از بیمارستان های خصوصی شیراز و انتقال او به بیمارستان نمازی و عملیاتی كه بر روی این بیمار انجام شده بررسی و اطلاع رسانی خواهد شد.

احمد رضا رنجبر پدر ملیكا مدعی شد كه برای عمل افتادگی پلك چشم فرزندش به یكی از بیمارستان های خصوصی شیراز مراجعه كرده ولی به علت تزریق داروی بیهوشی یا هرچیز دیگری كه او در جریان نیست ابتدا به كما رفته و بعد فوت كرده است.

وی افزود: ملیكا را ساعت 5/6 صبح روز نهم شهریور برای این عمل به بیمارستانی خصوصی در شیراز انتقال دادم و او بستری شد اما ساعت 5/9 همان روز بعد از تزریق داروی بیهوشی به كما رفت.

پدراین دختر شش ساله ادامه داد: در گزارش بیمارستان عفونت ریه و ایست قلبی علت مرگ ملیكا اعلام شده درحالی كه فرزندم را برای عمل جراحی پلك چپ به این بیمارستان منتقل كرده بودم.

وی اضافه كرد: هنگام تحویل گرفتن جنازه ملیكا ، آثاری از شكستگی دندان در او مشاهده كردم ضمن این كه پزشكی قانونی از جسد ملیكا نمونه برداری كرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *