سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

واکنش لاریجانی به نامه تشکرآمیز

چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب: 245479
رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده‌ای که از امضاء نامه در تقدیر از رئیس صندوق تأمین اجتماعی انتقاد کرد و گفت امضای اینگونه نامه‌ها کار درستی نیست.
به گزارش جهان به نقل از فارس ، کمال الدین پیرمؤذن نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی به نامه برخی از نمایندگان مجلس برای تشکر از سعید مرتضوی اشاره کرد و گفت: متأسفانه علیرغم مخالفت افکار عمومی، خبرگزاری‌ها روز گذشته اعلام کردند که تعداد عظیمی از نمایندگان در له ریاست صندوق تأمین اجتماعی نامه‌هایی را امضا کردند.
 
وی ادامه داد: از هیئت رئیسه استدعا دارم که به این مسائل رسیدگی کنید چرا که سبب تضعیف مجلس شورای اسلامی است.
 
در ادامه علی لاریجانی در مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده مجلس گفت: دوستان توجه کنند که جمع کردن این گونه نامه‌ها کار درستی نیست چرا که مجلس باید در مسائل مهم بین‌المللی و داخلی کشور اظهارنظر کند.
 
وی ادامه داد: ظاهرا آن طور که من شنیده‌ام برخی از نمایندگان می‌گفتند تحت عنوان دیگری از آنهال امضا گرفته‌اند، نه به خاطر این موضوع اما به هر حال این کارها نادرست است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *