چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

استقبال ضعیف از مسکن ویژه تهران

سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب: 245364
مديركل مسكن و شهرسازي استان تهران با تأكيد بر اينكه پروژه مسكن تهران متوقف نشده و با جديت ادامه دارد، گفت: مجوزهاي قانوني براي ساخت واحدهاي مسكوني مهر شهر تهران از اوايل سال 91 گرفته شده بود و براي ساخت مسكن در ساير مناطق نيز مجوز دريافت شده است.
به گزارش جهان به نقل از ايسنا، تقي رضايي با بيان اينكه اين پروژه هم اكنون فعال است، اظهار كرد: از مجموع چهار هزار واحد در دست ساخت منطقه تهرانسردر 500 واحد ساخت فونداسيون به اتمام رسيده است.
 
وي با بيان اينكه ساخت واحدهاي مسكوني پروژه مسكن تهران با جديت ادامه دارد، افزود: موضوع اين پروژه اوايل سال 91 در كميسيون ماده 5 شهرداري مطرح شد و مورد موافقت قرار گرفت تا جايي كه طراحي و نقشه‌هاي آن نيز به تأييد معاونت شهرسازي شهرداري تهران رسيده است و با تعامل اين مجموعه به ويژه همراهي شهردار منطقه 21 كار ساخت شروع شد و هم اكنون نيز در مرحله صدور پروانه هستيم.
 
وي در پاسخ به اين سوال كه چگونه كار پيش از صدور پروانه آغاز شد، گفت: از آنجايي كه نقشه‌ها به تأييد رسيده بود، با تعامل و همراهي شهرداري تهران كار را آغاز كرديم و هم اكنون نيز در حال دريافت پروانه هستيم.
 
مديركل مسكن و شهرسازي استان تهران تعداد متقاضياني كه تا پايان روز دوشنبه 27 شهريورماه، در پروژه مسكن شهر تهران ثبت نام كرده‌اند را 777 نفر اعلام و تصريح كرد: روند ثبت نام از متقاضيان با مراجعه به سامانه اعلام شده همچنان ادامه دارد.
 
رضايي با بيان اينكه ساخت واحدهاي مسكوني در نقاط ديگري از شهر تهران نيز پيش بيني شده است، تصريح كرد: نه تنها براي زمين‌هاي منطقه تهرانسر بلكه براي ساير مناطق نيز موافقت كميسيون ماده 5 شهرداري تهران گرفته شده و به محض اينكه كار از مرحله ساخت فونداسيون گذشت اطلاع رساني هاي لازم براي ثبت نام متقاضيان انجام مي‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *