سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

جوان ترین جمعیت دنیا در کدام شهر است؟

دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب: 245153
هافینگتون پست: «غزه یکی از جوان‌ترین جمعیت را در دنیا دارد. ۵۱ درصد جمعیت غزه زیر ۱۸ سال می‌باشند.»
به گزارش جهان به نقل از جام نیوز؛ روزنامه هافینگتون پست(Huffington Post) با اشاره به گزارش اخیر سازمان ملل در مورد وضعیت ساکنان غزه نوشت: « سازمان ملل می‌گوید تنها راه برای جلوگیری از این فاجعه در غزه، رفع محاصره اسرائیل می‌باشد. معمولا سیستم بین المللی به ندادن هشدار زودهنگام و نداشتن پیش بینی به موقع درباره فاجعه‌های پیش رو متهم می‌شود اما شاید این مطلب درباره گزارش اخیر سازمان ملل درباره شرائط زندگی در غزه در سال 2020، صدق پیدا نکند.»

این روزنامه آمریکایی ادامه داد: «این گزارش تحلیلی با توجه به اطلاعات بدست آمده از منابع معتبر همچون آژانس‌های متخصص سازمان ملل و بانک جهانی وضعیت غزه را در کمتر از هشت سال آینده مورد بررسی قرار داده است. این اولین سند هشداردهنده زودهنگام در این سطح می‌باشد. طبق این گزارش، جمعیت 1.6 میلیون نفری غزه، در هشت سال آینده 500.000 هزار نفر، بیشتر خواهد شد.

غزه یکی از جوان‌ترین جمعیت را در دنیا دارد. 51 درصد جمعیت غزه زیر 18 سال می‌باشند. اسرائیل تاکنون با فشار بین المللی مبنی بر برداشتن محاصره غزه مقاومت کرده است و ادعا می‌کند که با این کار از رسیدن اسلحه به حماس، جلوگیری می‌کند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *