پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

هشدار اخضر ابراهیمی درباره سوریه

چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 243012
فرستاده ویژه سازمان ملل و اتحادیه عرب با اعلام هشدار در مورد بدتر شدن اوضاع سوریه بیان داشت: آینده سیاسی این کشور بدون دخالت دیگران و تنها باید توسط مردم سوریه تعیین شود.
به گزارش جهان به نقل از بی‌بی‌سی، اخضر ابراهیمی، فرستاده ویژه سازمان ملل و اتحادیه عرب در سخنان روز گذشته خود با اعلام هشدار در مورد بدتر شدن اوضاع سوریه بیان داشت: آینده سیاسی این کشور بدون دخالت دیگران و تنها باید توسط مردم سوریه تعیین شود.

اخضر ابراهیمی در اولین سخنرانی رسمی خود بعد از انتخاب شدن به عنوان نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در مجمع عمومی سازمان ملل خطاب به همه کشورها خواستار اتفاق نظر همه بازیگران برای حل بحران سوریه شد.

همچنین در حالی که ابراهیمی در سخنان خود اعلام کرده است که طی چند روز آینده به سوریه خواهد رفت، سفیر سوریه در سازمان ملل نیز آمادگی کشورش برای همکاری با اخضر ابراهیمی را اعلام كرده است.

در این رابطه فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در سخنان خود هشدار داده است که وضعیت در سوریه در حال بدتر شدن است.

وي همچنين بر حق مردم سوریه برای تعیین آینده سیاسی خودشان بدون مداخله خارجی تاکید کرده و اظهار داشته است که بدون حمایت جامعه بین المللی نمی توان بحران در سوریه را حل كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *