چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

عکس/ امضای مسعود کشمیری

چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب: 241782
ده انفجار دفتر نخست وزیری، با وجود آنكه شهادت چند تن از كارگزاران نظام را در خود دارد و ابعاد فاجعه از نظر كمّی قابل مقایسه با انفجار 7 تیر حزب جمهوری اسلامی نیست اما همواره حساسیت های فراوانی را در خود داشته و ناظران سیاسی كماكان از آن به عنوان یكی از نقاط كور تاریخ انقلاب یاد می كنند.
به گزارش جهان به نقل از رجانيوز، اگرچه سازمان مجاهدین خلق (منافقین) بلافاصله پس از این انفجار مسئولیت آن را برعهده گرفت اما حواشی این رویداد، نشان داد، این اعلام، بیشتر به یك اظهار وجود و اعلام قدرت كاذب شبیه بوده تا واقعیت.

مسعود كشمیری عامل انفجار دفتر نخست وزیری كه در روزهای آخر حتی تا مقام دبیری شورای عالی امنیت ملی نیز ارتقا یافته بود، پس از این انفجار از كشور گریخت.

این سند یکی از صورتجلسه های شورای امنیت کشور است که دبیر جلسه یعنی کشمیری آن را از طرف خسرو تهرانی معاون اطلاعات نخست وزیری، دو هفته قبل از واقعه امضا شده است. اسامی افراد حاضر در جلسه نیز در سند واضح ومشهود است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *