دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - 27 May 2024
 
۰
۴

عکسی که ترکیه را خشمگین کرد

شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب: 237679
انتشار تصویر گفت و گوی تلفنی رییس جمهوری آمریکا با نخست وزیر ترکیه درحالیکه چوب بیسبال در دست دارد، خشم ترکها را برانگیخت.
به گزارش جهان به نقل از العالم، کاخ سفید اخیرا تصویری را از گفت و گوی تلفنی "باراک اوباما" با "رجب طیب اردوغان" منتشر کرده است .. در این عکس اوباما درحالی با اردوغان صحبت می کند که یک چوب بیسبال در دست دارد.

پس از موضع گیری شدید ترکها در خصوص این عکس، سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که این مسأله به هدف اظهار روابط خوب و نزدیک دو طرف منتشر شده است.

اوباما و اردوغان دوشنبه قبل تلفنی در خصوص سوریه گفت و گو کردند .. پس از این گفت و گو، کاخ سفید عکسی از اوباما را منتشر کرد که در یک دست گوشی تلفن و در دست دیگر چوب بیسبال دارد.



"متین لطفی بیدار"  نماینده حزب خلق جمهوری خواه ترکیه (حزب مخالف) در بیانیه ای اعلام کرد، این عکس نشان داد که نخست وزیر کشور ما در حکومت کشور از چه کسی فرمان می گیرد.

"اومت اوران" معاون رئیس این حزب نیز تأکید کرد: آیا اردوغان این عکس را دیده است، و آیا اقدامی برای پاسخ به این اهانت به ترکیه و مردم این کشور اتخاذ خواهد کرد.

یک روزنامه نگار ترک نیز پیشنهاد کرد که نخست وزیر ترکیه هم در پاسخ عکسی را در مصاحبه با اوباما منتشر کند که در آن یک کمربند و یا وردنه در دست گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی مردم ترکیه اگر چشم بصیرت داشته باشند می بینند رییس دولت آنها نوکر اسراییل است خود دانند با این مباشران که در ردیف آل خلیفه و آل سعود سر برآستان آمریکا و اسراییل می سایند
Iran, Islamic Republic of
باید به این ترکیه ای ها گفت :
وقتی ارباب با نوکرش حرف می زند چه طوری باید باشد ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
آقای "رجب طیب اردوغان" بخواهي يا نخواهي مهره ي امريكايي ديگه
با عكس كه نمي شه ماست ماليش كرد
حالا كمربند دست بگير يا وردنه
تركيه بي چوب وچماق وهويج فرمان مي برد چراعصباني شده