يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

شیوه تشخیص باتري اصل و بدل موبایل

يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 233903
توجه به ظاهر و قيمت گوشي، معيار مناسبي براي خريد آن نيست و گوشي تلفن همراه بايد متناسب با نياز افراد خريداري شود.
به گزارش جهان به نقل از دنیای اقتصاد، آنتن‌دهي نامناسب، خرابي اسپيکر و ميکروفن و به‌هم ريختگي برنامه‌هاي گوشي‌هاي تلفن همراه، بيشترين دلايل مراجعه مردم به تعميرگاه‌هاي موبايل است. استهلاک سريع باتري‌هاي برخي از گوشي‌هاي جديد خريداري شده هم از ديگر مشكلات است كه به گفته فعالان بازار گوشي پايين بودن کيفيت برخي باتري‌هاي نو و ورود گوشي‌هاي قاچاق به کشور، از دلايل اصلي مشکلات باتري گوشي‌ها است.

در حال حاضر در بازار برخي گوشي‌های همراه با گارانتي عرضه نمي‌شوند؛ گوشي‌هاي تلفن همراه بعد از ورود به‌صورت قاچاقي به کشور، به‌صورت قطعات جدا از هم توزيع مي‌شود و به گفته كارشناسان افراد سودجو باتري‌هايي با کيفيت پايين را جايگزين باتري‌هاي اصلي مي‌كنند و در واقع قطعات غير فابريک را در گوشي‌ها کار مي‌گذارند.

اما درباره تفاوت‌هاي ظاهري باتري‌هاي اصل و بدل بايد گفت كه باتري اصل هولوگرامي سه بعدي دارد و کانکتورهاي اتصال دهنده باتري‌هاي اصل به گوشي، برجسته و محکم است که اين وضعيت در باتري‌هاي بدلي مشاهده نمي‌شود.

به تاكيد كارشناسان، مردم بايد متناسب با نياز خود به خريد گوشي اقدام كنند و نبايد از دوربين عکاسي و فيلمبرداري موبايل استفاده بي‌رويه شود و خريد گوشي به دليل بالا بودن کيفيت دوربين آن کار اشتباهي است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *