سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

برای پرسپولیس کری بخوانم که چه شود؟

شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب: 233727
سیاوش اکبرپور مهاجم استقلال که پس از دو سال دوری از این تیم دوباره پیراهن آبی را برتن کرد، تاکید می‌کند که دنبال بازوبند کاپیتانی این تیم نبوده است.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاين، امير قلعه‌نويي در شرايطي در اردوي تركيه سيدمهدي رحمتي را به عنوان كاپيتان جديد استقلال معرفي كرد كه بازيكناني مثل اميرحسين صادقي و سياوش اكبرپور هم مدعي بستن بازوبند بودند. با اين حال اكبرپور نمي‌خواهد حالا كه ماجرا تمام شده است نسبت به اين موضوع واكنش نشان دهد.

او در اين خصوص مي‌گويد:« من از اول هم دنبال كاپيتاني نبودم و حرفي در مورد بازوبند ندارم. به هر حال اين تصميمي بود كه آقاي قلعه‌نويي گرفت و من دوست ندارم تمركزم را روي اين مسائل بگذارم. فقط برايم اين مهم است كه هر وقت براي استقلال بازي كردم، در زمين بهترين نمايش را داشته باشم.»

اكبرپور در مورد خريدهاي جديد استقلال و اينكه حالا به اين تيم لقب كهكشاني داده‌اند ادامه مي‌دهد:« با آمدن جانواريو و توزي و همچنين تمديد قرارداد جباري حالا يك تيم كامل داريم. البته ما دنبال لقب كهكشاني نيستيم و مهم اين است كه حرف‌هايمان را در زمين مسابقه بزنيم. امسال هواداران قهرماني مي‌خواهند و تحت هر شرايطي بايد توقعات آنها را برآورده كنيم.»

از اكبرپور مي‌پرسيم آيا قول مي‌دهي پرسپوليس را در هفته ششم شكست بدهيد كه مي‌گويد:« اصلا دوست ندارم از حالا در مورد دربي حرف بزنم. براي پرسپوليس كري بخوانم كه چه شود؟ به هر حال آنها هم يكي از تيم‌هاي بزرگ فوتبال ايران هستند و هر وقت استقلال و پرسپوليس در اوج باشند اين به نفع تيم ملي است.»
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *