سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
۱۸

روزنامه ایران: اگر احمدي‌نژاد سكوت خود را بشكند...

دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب: 232875
ارگان مطبوعاتی دولت ادعا کرد: اکنون که احمدی نژاد بنابر مصالح کشور سکوت کرده و پرده از خیانت مدعیان بر نمی‌دارد، فشار ناشی از توطئه هدفمند اقتصادی اخلالگران و تبعاتی که تا این زمان دامن مردم و کشور را گرفته، با جوسازی منافقانه رسانه‌ای، به نام احمدی‌نژاد و سیاست‌های اقتصادی وی نوشته می شود.
به گزارش جهان، روزنامه ایران در يادداشتی به اسم مستعار «محمد ساقيان» و با عنوان « سكوتي كه اگر بشكند ... » نوشته است:
 
اگر تحلیلگر اقتصادی دقیقی باشید تأیید می‌کنید که ریشه اصلی گرانی‌های روی داده، تنها تحریم‌های سنگین و بی‌سابقه‌ای نيست که تاکنون علیه هیچ کشور و ملتی به کار گرفته نشده؛ و نه آنگونه که سیاست بازان بی خرد القا می‌کنند، سیاست‌های اقتصادی دولت عامل آن است؛ بلکه ملت و دولت ایران با یک توطئه نرم اقتصادی در داخل و هماهنگ با همپیمانان بیرونی مواجهند که ردپای آن در این سو و آن سو قابل مشاهده اما درک تصویر کلی آن، زیرکی بیشتری طلب می‌کند.

یکی از مهم‌ترین مواردي که البته ریشه موج ناخوشایند نابسامانی اخیر نیز می‌باشد؛ و البته برخی سعی دارند نشانی غلط افزایش نقدینگی و ... را به جای آن بنشانند، اخلال و التهاب هدفمند چندی قبل در بازار سکه و ارز بود که می‌توان آن را یک توطئه برنامه‌ریزی شده اقتصادی دانست که البته نافرجام ماند اما آثار و تبعات آن، هنوز اقتصاد و بازار کشور را درگیر خود کرده است. کسانی که بازار سکه و ارز را هدفمند به آن وضع در آوردند، خوب می‌دانستند که چه کار می کنند! یعنی هوشمندانه سراغ مسئله‌اي رفتند که می‌تواند بر سایر بخش‌ها اثری چشمگیر بگذارد و ثبات را در همه عرصه‌ها به هم بزند.
 
اکنون که احمدی نژاد بنابر مصالح کشور سکوت کرده و پرده از خیانت مدعیان بر نمی‌دارد، فشار ناشی از توطئه هدفمند اقتصادی اخلالگران و تبعاتی که تا این زمان دامن مردم و کشور را گرفته، با جوسازی منافقانه رسانه‌ای، به نام احمدی‌نژاد و سیاست‌های اقتصادی وی نوشته می شود.

انگشت اتهامات در این وانفسا، ناجوانمردانه او را نشانه گرفته و سیاست بازان زیاده گو و طلبکار در این آتش می‌دمند تا به مطامع کثیف خویش دست یابند. اما در همیشه بر روی یک پاشنه نمی‌گردد؛ و معادله معکوس می‌شود. اگر احمدی‌نژاد سکوت خود را بشکند...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
متاسفانه ما هنوز متوجه نشدیم که مصالح مردم و کشور برتر است یا مصالح افراد ؟
در جایی مردم را به صحنه دعوت می کنند برای دفاع از مصالح مردم و کشور و در جای دیگری مردم را به کناری می گذارند برای مصالح افراد .
اگر موضوعی هست که مردم از آن بی خبرند و ارتباط با منافع مردم و کشور دارد چه خوب است که بیان شود در غیر اینصورت این کرکری خونی ها تنها فرار از دست سوالات مردم در خصوص افزایش قیمت های لجام گسیخته اخیر است
Iran, Islamic Republic of
بی کفایتی دولت در عرصه اقتصاد برای همه آشکاره... و این انحراف ذهنی با این صحبتها دیگه قدیمی شده.
Iran, Islamic Republic of
حرف حقی است که فرهیختگان جامعه برایشان ملموس است
United Kingdom
احمدی نژادانصافا خودش و چند نفر اطرافیانش خوب کار می کنند اما متاسفانه مدیریتشان بسیار ضعیف اند
زنده باد دولت احمدی نژاد
با همه این تفاسیر ما دوستش داریم
خیانت برخی سیاسیون و رجال سیاسی در امر گرونی های اخیر که کاملا مشهورده!!!
یه دولت برای حفظ ابروی خودشم شده تلاش میکنه تورم رو کاهش بده ولی وقتی مشخصا عواملی تلاش میکنن وضع زندگی مردم بدتر بشه و جیب اونا پولدارتر گواه خیانت های عظیم برخی افراد در کشور هست!!!
Canada
دولتی که اقتصاد ان اینقدر ضعیف است که با یک نفر یا یک گروه بتوان تاثیر بر اقتصاد ان گذاشت فاتحه ان را باید خواند
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد 7 سال است که اسامی مفسدان اقتصادی را در جیب خود دارد و قرار است که برای مردم افشاگری کند اما افسوس که این اسامی بعضا همان جریان انحرافی است و متاسفانه ایشان توان افشاگری را ندارند .
Iran, Islamic Republic of
گیر کار سر این دولت و اون دولت نیست . باندهای مافیایی کثیف همیشه وحتی در دولت های قبل یکهو روی مسئله ای فشار می آورند ونتیجه هم می گرفتند . نقد دولت بدنیست. ولی قرار نیست تمام خرابکاری های دولت های قبلی که زمینه ساز پرورش مفسده های اقتصادی در کشور بوده را همه وهمه را برگردن این دولت انداخت .مفاسد ،دلالان وتاثیرگذاران کثیف پشت پرده اقتصادکشور که یک شبه وصرفاً در این دولت متولد نشده اند .یه کم انصاف داشته باشیم و نقدسازنده کنیم
سکوت قلبتو بشکنو برگرد
نذار این فاصله بیشتر از این شه
Germany
اگر بحث مافیا مطرحه چرا خرابکاری های امروزو به دولتهای پیشین نسبت می دید؟ پس شما هم منصفانه درباره این قضیه حرف بزنید
Iran, Islamic Republic of
احمدي نژاد مدير موفق و شجاعي ست
Iran, Islamic Republic of
واقعیت تلخ این است که بیشتر از سوی عوامل فتنه به گونه ای فراهم شده تا رای دهندگان به احمدی نژاد اظهار پشیمانی و ضعیف بودن مدیریتش را کنند
Iran, Islamic Republic of
خیلی ها از این گرونی ها سود میبرند با توجه به انتخابات سال دیگه عده ای از اینکه مردم از دولت احمدی نژاد بد گویی کنند بسیار راضی هستند طی این هفت سال آقای احمدی نژاد در عمل نشون داده که دوست نداره شاهد فقر و بیکاری جوونها باشه من مطمئنم خودش هم راضی به این وضعیت نیست
Russian Federation
اب از اب تکان نمیخوره!
Iran, Islamic Republic of
این تیتر زدن روزنامه ایران منو به یاد مسابقات کشتی کچ می ندازه که در ابتدا وارد رینگ میشن و کرکری میخونن و ادا و اطوار از خودشون در میارن اگه چیزی هست بهتره که گفته بشه
Iran, Islamic Republic of
مردم بیچاره با این گرونی چه باید بکنند!
Iran, Islamic Republic of
با سلام مسئولين محترم شما را بخدا قسم به همان قراني كه سوگند ياد كرده ايد شما را به هر چه ميپرستيد قسم ميدهيم بيايد و يكبار همه مسائل را بگوئيد اينقدر مردم را زجر كش نكنيد جناب آقاي احمدي نژاد شما را به جان مشائي جانتان قسم بيائيد و مسائل را بگوئيد اگر چيزي در بساط داريد و راست ميگوئيد؟