شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

تجمع اعتراضی کارکنان کارخانه پژو

شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب: 231241
کارکنان یکی از کارخانه های پژو سیتروئن در فرانسه در اعتراض به تعطیلی احتمالی این کارخانه در برابر دفتر پژو سیتروئن در پاریس تجمع کردند.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری فرانسه، تعطیلی احتمالی کارخانه اولنه سو بوآ در سن سنت دنیس فرانسه به بیکاری سه هزار و سیصد تن از کارکنان این کارخانه منجر خواهد شد.

نماینده اتحادیه کارگری می گوید درآمد یک کارخانه اتومبیل سازی هفتاد و پنج درصد بیش از میزان هزینه های آن است. این رقم در مورد کارخانه اولنه سو بوآ هشتاد درصد است. مشکل این است که صاحبان کارخانه می خواهند میزان درآمد را به صد و سی درصد برسانند. آنها تنها به دنبال درآمد و پول بیشتر هستند. زیرا سرمایه گذاران هیچ گاه دست از پول نمی کشند. این کارگران هستند که همواره قربانی می شوند، بیکار و حتی بدبخت می شوند.

به گزارش احد مرکزی خبر، یکی از کارکنان این کارخانه می گوید من از ازدواج کرده ام و یک دختر کوچک دارم. من و همسرم هر دو کار می کنیم. اما اگر بیکار شوم باید باد هوا بخوریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *