شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

توضیحات ناقص نماینده پرحاشیه مجلس

سه شنبه ۶ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 230520
نماینده مردم مبارکه بدون اشاره به محکومیت کیفری اش در سخنانی بی ارتباط گفت که سه روز بعد از انتخابات برای خرج انتخابات ماشینم را فروختم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه طی سخنانی در دفاع از اعتبارنامه‌اش در صحن علنی مجلس اظهار داشت: بنده در سال 88 همزمان با تحصیل در رشته دکترای دامپزشکی به صورت غیر حضوری در رشته حقوق دانشگاه پیام  نور مبارکه تحصیل کردم که دو واحد دیگر از تحصیلاتم در این رشته مانده است.

وی افزود: در تاریخ 30/6/88 فارغ التحصیل دکتری دامپزشکی شدم و دو روز بعد در رشته علوم سیاسی در دانشگاه شهررضا پذیرفته شدم.

ایرانپور گفت:‌دوستان به نامه‌ای در مورد تحصیلاتم استناد می‌کنند که در آن نوشته شده من پنج واحد گذراندم انتظار نمی‌توان داشت که در یک ترم 60 یا 70 واحد را پاس کنم.

وی گفت: آقایان معترض در مورد واحدهایی که من پاس کرده بودم از واحد حراست استعلام گرفتند در حالی که باید از آموزش و ریاست این کار را انجام می‌دادند.

وی اضافه کرد:‌ در حال حاضر من از ریاست دانشگاه استعلام دارم به آن استناد نمی‌شود.

نماینده مردم مبارکه اظهار داشت: افتخار می‌کنم که با مبلغ ناچیزی در انتخابات پیروز شدم و ماشینم را سه روز بعد از انتخابات فروختم و خرج انتخابات را دادم.

وی در پایان اظهار داشت: اگر در ابتدای دوران نمایندگی به دلیل بی‌تجربگی مواردی پیش آمد وظیفه خودم می‌دانم از همه عذرخواهی کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *