پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

مشخص شدن سرمربی پس از جلسه رویانیان و دنیزلی/ گمانه‌زنی نکنید!

سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب: 229294
باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، تکلیف کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه بعد از نشست مصطفی دنیزلی و محمد رویانیان مشخص خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در این بیانیه آمده است: مطالب و اخبار مختلفی در مورد حضور سرمربی جدید در رسانه‌ها منعکس شده است که باعث بروز شایعات مختلف شد. لذا به اطلاع افکار عمومی می‌رساند؛ مصطفی دنیزلی و محمد رویانیان طی جلسه‌ای که روزهای آینده خواهند داشت در مورد همکاری دوجانبه تصمیم گیری‌های لازم را خواهند داشت و تصمیم نهایی و قطعی منوط به برگزاری این جلسه است.

براساس اعلام سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این بیانیه همچنین خاطرنشان است: با توجه به شرایط و مشکلات خانوادگی مصطفی دنیزلی و بیماری همسر و پدر همسر ایشان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به دلایل انسان دوستانه با چند روز مرخصی وی موافقت کرد تا طی روزهای آینده این مربی در جلسه‌ای با مدیرعامل باشگاه شرکت کند.

باشگاه پرسپولیس در این بیانیه آورده است: مسلما باشگاه پرسپولیس با توجه به شرایط حساس خود نباید در مورد سرمربی غافلگیر شود و لذا با تعدادی از مربیانی که می‌توانند در آینده به این باشگاه کمک کنند از جمله "برونو متسو" مذاکراتی انجام گرفته است اما هنوز هیچ چیزی قطعی نشده و کماکان همه چیز منوط به تصمیم نهایی مدیرعامل باشگاه با دنیزلی است.

برونو متسو، مربی پیشین تیم‌های ملی فوتبال سنگال، امارات و قطر دوشنبه شب برای مذاکره با مسئولان باشگاه پرسپولیس وارد تهران شد. از او به عنوان گزینه اصلی هدایت سرخپوشان تهرانی یاد می‌شود. تمرینات تیم پرسپولیس از روز یکشنبه هفته جاری با هدایت محسن عاشوری آغاز شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *