يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

بسیج از وزارت اطلاعات تجلیل کرد

يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب: 228995
سازمان بسیج مستضعفین با صدور بیانیه‌ای از اقدام هوشمندانه و قاطعانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در شناسایی و دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای تجلیل و قدردانی کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سازمان بسیج مستضعفین با صدور بیانیه‌ای از اقدام هوشمندانه و قاطعانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در شناسایی و دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای شهیدان شهریاری، احمدی روشن و قشقایی تجلیل و قدردانی کرد.

در این بیانیه آمده است: به حول و قوه الهی و با یاری امام زمان (عج)، بار دیگر چهره کریه و ضدحقوق بشری جمعی از ایادی دست نشانده استکبار جهانی و همنوا با رژیم صهیونیستی که از فرط ناتوانی و عجز و حسادت جمعی از دانشمندان هسته‌ای ایران اسلامی را با دستان پلید خود به شهادت رساندند هویدا شد و دست‌های پشت پرده این اقدام ننگین برای همیشه رو شد.

این بیانیه می‌افزاید: بی شک این وعده الهی است که هیچگاه خداوند ظالمین را به حال خود رها نخواهد کرد و بحمدالله رخنه‌ای در دژ به ظاهر مستحکم آنان ایجاد کرد که به عقل ناقص خود حساب نمی‌کردند روزی به دست بسیجیان گمنام امام زمان(عج) مانند روباهی گرفتار شوند.

در ادامه این بیانیه آمده است: رژیم جعلی صهیونیستی و نوکران دست نشانده‌اش دولتمردان آمریکای جنایتکار که هر روز از پس روزی دیگر حوادث ناگوار و غیرانسانی را در خاورمیانه و کشورهای اسلامی خلق می‌کنند مسبب این همه مشکلات و کشتار و وحشیگری است، که خود با داشتن صدها کلاهک هسته‌ای ضدانسان و طبیعت، منادی دروغین دفاع از حقوق بشر است و سخیفانه‌تر اینکه رئیس منفور این رژیم سفاک نیز از دست نوکر خود به بهای ابقاء و حفظ خود در منصب نامشروع ریاست جمهوری، مدال صلح و دوستی می‌گیرد. واقعا تأسفی عمیق از سوی وجدانهای بیدار به این دغل بازان جانی که بیداری اسلامی و بسط ایدئولوژی اسلام و نبی مکرم اسلام(ص) و آل طاهرینش را در جهان بر نمی‌تابند و راهی جز ترور و آدمکشی نمی‌شناسند.

سازمان بسیج مستضعفین با پرافتخار خواندن این حماسه عظیم از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) این فتح و نصر بزرگ که انشاءالله تسکینی بر قلوب داغدار خانواده‌های این شهیدان بسیجی خواهد بود، به محضر حضرت بقیه الله و نائب بر حقش امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تبریک خود را نثار داشته و نابودی و سرنگونی همه جهانخواران و در رأس آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و همه متحدین آنها را از خداوند متعال مسئلت دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *