جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۸
واکنش احمدی‌نژاد به اتهامات همکارانش:

اگر جرات دارند بروند سراغ اصل‌کاری‌ها!

دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب: 227980
احمدی نژاد بدون اشاره به دادگاه اختلاس بیمه و فساد بزرگ بانکی که در آن ها علیه تعدادی از مدیران ارشد دولت اعتراف‌های میلیاردی شده، عنوان کرد که "باید عادلانه و نه سیاسی، با هر كس در هر جا كه حضور دارد برخورد و آن را مجازات كنند."
وی همچنین مدعی شد: "آنهایی كه علیه ما مطالب كذب مطرح می كنند به حرف ما گوش نمی دهند و وقتی آنها را نصیحت می كنیم، حملات خود را چند برابر می كنند."

رییس جمهوری با بیان این كه بعضی در كشور به خاطر برخی رقابت های بی اهمیت، مسابقه تهمت و دروغ راه انداخته اند، گفت: این روش، بزرگ ترین توهین به ملت ایران است.

 
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، 'محمود احمدی نژاد' ظهر امروز (دوشنبه) پس از افتتاح چند پروژه عمرانی در استان كرمانشاه در مراسمی در محل نیروگاه سیكل تركیبی زاگرس افزود: آنها با دروغ گویی و اتهامات بی اساس به راحتی دیگران را متهم می كنند در حالی كه نمی توانند حرف های خود را ثابت كنند.

وی تصریح كرد: آنان متوجه حرف ها و اقدامات خود نیستند و فكر می كنند با دروغ گویی و خراب جلوه دادن كشور خود را مشهور می كنند.

رییس جمهوری ادامه داد: برخی در كشور هر چه دلشان می خواهد علیه دیگران می گویند و تصویر بدی از جامعه و كشور به دنیا مخابره می كنند؛ در حالی كه در آن سوی دنیا همین مسایل را منتشر می كنند.

احمدی نژاد یادآور شد: در كشور مشكلاتی وجود دارد اما این مشكلات ادعاها و تهمت هایی نیست كه برخی در كشور آنها را مطرح و با دروغ گویی بیان می كنند.

وی خاطرنشان كرد: كشورهای خارجی از این مسایل و از این سخنان گزارش تهیه و اسباب تخریب گسترده چهره ایران را در مقابل دنیا فراهم می كنند.

رییس قوه مجریه با بیان این كه 'منكر وجود افراد متخلف در كشور نیستیم'، افزود: باید عادلانه و نه سیاسی، با هر كس در هر جا كه حضور دارد برخورد و آن را مجازات كنند.

احمدی نژاد، تهمت ها و افتراهایی را كه علیه ملت ایران از این طریق مطرح می شود، بزرگترین جفا در حق این ملت دانست و گفت: ملت ایران، ملتی است كه دنیا به آن امید بسته است.

وی در عین حال خاطرنشان كرد: آنهایی كه علیه ما مطالب كذب مطرح می كنند به حرف ما گوش نمی دهند و وقتی آنها را نصیحت می كنیم، حملات خود را چند برابر می كنند.

اگر جرات دارند بروند سراغ همان‌هایی که اصل‌کاری هستند

در همین حال فارس هم گزارش داد، محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی کشورمان امروز در مراسم افتتاح چندین پروژه در استان کرمانشاه با اشاره به برخی مسائل پیش آمده در حوزه تخلفات اقتصادی  و متهم شدن برخی همکارانش گفت: هر کسی در هرجایی به هر اندازه ای تخلف کرده بگیرند و با آن برخورد کنند.

وی افزود: فحش دادن به دولت هنر نیست، اگر جرات دارند بروند سراغ همان هایی که اصل کاری هستند.

رییس جمهور در ادامه سخنان خود تصریح کرد:خراب نشان دادن وضع کشور برای کسی شهرت نمی آورد.

احمدی نژاد گفت:فعلا من و همکارانم در سیبل هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اتهامات به دولته نه ملت
دکتر جان توجه کن
Iran, Islamic Republic of
ایا ما حق نداریم سوال کنیم دزد کیست؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ایشون فرمایشاتشون در مناظره ها رو فراموش کردن گویا!!!!؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
شما كه گفتيد نروند سراغ انها چون خط قرمزند؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اقای احمدی‌نژاد دولت عدالت همین بود؟! به خدا دل امام زمان (عج) از دست این دولت مردانت به درد می اید
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس جمهور محترم، مردم اطلاعات قبلی هم در مورد آقای "ر" داشتند الان فقط یه نفر از رسانه ها اعلام کرده!!؟؟
اگر عرضه افشای نام اصل کاریهارا ندارید چرا به روی کار آمدید و آنهم با شعار عدالت مگر نمیدانید مولا امیرالمومنین (ع) کشته عدالت خویش است . لا اقل این شعار را از برنامه خودتان باید حذف میکردید چون دیگر مردم به تنگ آمده اند
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر شما خودتان مبتکر و متخصص اتهام وارد کردن به دیگران هستید. یادتان نیست با همین روش و موج سواری بر روی آن رای مردم را اخذ کردید. حالا که فساد اطرافیانتان محرز شده به فریاد آمده اید و آبروی کشور برایتان مهم شده است.
نکته ی دیگر اینکه چرا فکر می کنید (البته بعید است اینگونه فکر کنید بلکه فقط با کلمات بازی می کنید)محاکمه و مجازات چند متخلف و فاسد، جفای به ملت ایران است؟از شما بعید است(بعید بود)
ما از شما انتظار بیشتری داشتیم(داشتیم نه داریم ،یعنی قبلا داشتیم)