چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰

ایستگاه ارم سبز آماده بهره برداری است

جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 223559
مدیر عامل شرکت مترو با تاکید براینکه ایستگاه ارم سبز آماده بهره‌برداری است گفت: به زودی 4 کیلومتر از توسعه غربی خط 4 مترو به بهره برداری رسمی خواهد رسید.

 به گزارش جهان به نقل از فارس هابیل درویش اظهارداشت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته به شهروندان قول داده بودیم که علی رغم وقوع سیلاب اخیر و ایجاد مشکلاتی در خط 4 مترو، این خط هر چه سریعتر از کلاهدوز تا شهرک اکباتان تکمیل و به خط 5 متصل شود تا مسافرانی که از کرج به تهران می آیند علاوه بر ایستگاه صادقیه بتوانند برای ادامه مسیر خود از این ایستگاه نیز استفاده کنند که خوشبختانه این مهم به زودی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از 4 کیلومتر بخش غربی خط 4 مترو، شرقی ترین نقطه تهران به غربی‌ترین نقطه متصل می‌شود و شاهد افزایش چشم‌گیر مسافران این خط خواهیم بود.

درویش تصریح کرد: 2 ایستگاه میانی توسعه غربی خط 4 مترو یعنی ایستگاه‌های اکباتان و بیمه  نیز  بیش از  90 درصد پیشرفت فیزکی داشته‌اند که پس از بهره‌برداری از ایستگاه ارم سبز و راه اندازی مسیر، این ایستگاه‌ها نیز آماده خدمات رسانی به شهروندان خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *