يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰
۴
جوانترين منتخب مجلس نهم:

حداد بیش از لاریجانی به منویات رهبری جامه عمل پوشانده است

دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب: 222146
منتخب مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس نهم، گفت:‌ حدادعادل در بسیاری از مسائل تأثیرگذاری بیشتری نسبت به لاریجانی داشت؛ همچنین در جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری حدادعادل بهتر عمل کرده است.
حداد بیش از لاریجانی به منویات رهبری جامه عمل پوشانده است
به گزارش جهان، "ابوالقاسم جراره" منتخب مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس نهم، به اولویت‌های مجلس نهم اشاره کرد و اظهار داشت: از اولویت‌های مهم مجلس نهم موضوعات اقتصادی له ویژه اشتغال است.

جوانترين منتخب مجلس نهم به ویژگی‌های رئیس مجلس نهم اشاره و تصریح کرد: لاریجانی و حدادعادل در دو دوره رئیس مجلس بوده‌اند؛ حدادعادل رئیس مجلس هفتم و لاریجانی رئیس مجلس هشتم بودند از این رو باید نوع عملکرد هر دو را سنجید و اینکه کدامیک موفق‌تر عمل کرده‌اند.

به گزارش فارس، وی با تأکید بر اینکه عملکرد رئیس مجلس باید به گونه‌ای باشد که بتواند جایگاه جمهوری اسلامی ایران را حفظ کند، یادآور شد: آقای حدادعادل در بسیاری از مسائل که انتظار می‌رفت تأثیرگذاری بیشتری نسبت به آقای لاریجانی داشت؛ همچنین در جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری، آقای حدادعادل بهتر عمل کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
لطفاسلام مارابه دوست عزیزم اقای جراره برسانیدوانتخاب شایسته اش را تبریک بگویید
ممنون ازاین زحمت شما
رضاکلاه کج
رییس سابق سازمان ملی جوانان خوزستان
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز نماینده
مهمتر از این مسئله اینه که حداد در فتنه88 به عکس لاریجانی سکوت نکردو دو پهلو موضع نگرفت و جلوشان ایستاد
دوست عزیز نماینده بیشتر تحقیق کن موضع گیریهای آقای لاریجانی همیشه ولایی بوده سعی نکنیم برای به کرسی نشاندن خودمان بدنبال تخریب دیگران باشیم
Iran, Islamic Republic of
به شدت موافقم
خداوکیلی حداد همه جا نشان داده که سرباز ولایته لاریجانی هم در طی این سالها خوب خودشو نشان داده گویا تا هر جا که منافعش اجازه بده با ولایته بقیشم ارادتمند هاشمیه