چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰

واکنش‌معاون احمدی‌نژادبه بنزین دوهزارتومانی

يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب: 221540
معاون پارلمانی رییس جمهوری در مورد برخی مطالب منتشر شده در مورد بنزین 2 هزار تومانی گفت: 'اینكه برخی، قیمت های نجومی را در مورد حامل های انرژی اعلام كرده اند، گمانه زنی نادرستی است. در جلسات دولت حتی صحبت از چنین نرخ هایی نشده است،چه رسد به اینكه دولت تصمیم به تعیین چنین نرخ هایی داشته باشد.'
محمدرضا میرتاج الدینی در گفتگو با ایرنا با تاكید بر اینكه هیچ نرخ و قیمت جدیدی از طرف دولت برای حامل های انرژی تعیین و اعلام نشده است، افزود: دولت با توجه به میزان یارانه نقدی كه به مردم می دهد، قیمت های جدید حامل های انرژی را تعیین می كند.

وی اظهار داشت: زمانی كه دولت تصمیم به اجرای گام دوم هدفمندی گرفت هم میزان یارانه نقدی جدید و هم نرخ حامل های انرژی را اعلام خواهد كرد.

میرتاج الدینی گفت: دولت همانطور كه در گام اول همه جوانب را رعایت می كرد،

در گام بعدی نیز همه جوانب را لحاظ خواهد كرد.

معاون پارلمانی رییس جمهوری قانون هدفمندی یارانه ها را افتخار مجلس هشتم و دولت های نهم و دهم دانست و تصریح كرد: دولت دهم با تمام قدرت و اشراف كامل، برای اجرای هدفمندی وارد عرصه شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *