دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

چمدانهای‌قدیمی‌استاد‌قزوه‌راهی‌نمایشگاه‌شد

سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب: 220540
به گزارش جهان به نقل از موسسه شهرستان ادب؛ روابط عمومی این موسسه از انتشار و عرضه جدیدترین مجموعه های شعر علی رضا قزوه شاعر شهیر معاصر توسط این موسسه در نمایشگاه کتاب خبر داد.

 

«چمدان های قدیمی»: این اثر گزیده غزل‌های علیرضا قزوه است که ۵۶ غزل از این شاعر بنام معاصر را در بر دارد. تعدادی از غزلهای ایشان در دفاتر قبل و تعدادی نیز نو سروده های او را شامل می‌شود.
نام این کتاب برگرفته از غزل زیبای با مطلع " باز رفتم به سراغ چمدانهای قدیمی" است که نمونه شاخص در بین غزل های سالهای اخیر محسوب می شود.


«صبح بنارس» عنوان کتاب دیگری از قزوه است که تازه‌ترین اشعار ایشان را ـ در مدت اقامت در کشور هند ـ در بر دارد.

«کهکشان چهره‌ها» علی محمد مودب، «سکوت کاهگلی» رضا شیبانی، «بی خبری‌ها» مجموعه رباعی و «چاره‌ها»، گزیده رباعیات معاصر از میلاد عرفان‌پور، «گلفروش مسلمان» مجید سعدآبادی و «نامت را بگذار وسط این شعر» محمدرضا شرفی دیگر کتابهای شعر منتشر شده توسط موسسه شهرستان ادب هستند.

تمامی این آثار در نمایشگاه کتاب به علاقه‌مندان عرضه خواهند شد و دوستداران ادب و فرهنگ می توانند این کتابها را با مراجعه به سالن ناشران عمومی، راهرو شماره ۳، غرفه ۱۵ تهیه نمایند.

همچنین موسسه شهرستان ادب می‌کوشد با حضور شاعران و نویسندگان اثار منتشر شده، فضای مناسبی را جهت تعامل مخاطبان با ایشان فراهم آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *