چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

گلزني رئالي ها در نوکمپ

يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 219017
رئالي ها امشب در حالي مقابل بارسا قرار گرفتند که آمار ال کلاسيکوهاي اخير کاملا عليه اين تيم بود. آنها در 10 ديدار اخير ال کلاسيکو که در لاليگا، چمپيونزليگ، کوپا دل ري و سوپرکاپ اسپانيا انجام شد، تنها يک پيروزي به دست آورده بودند و در اين ديدارها 8 بازيکنان شان اخراج شد.
  يکي از آمارهايي که عليه رئالي ها بود و حتي به قبل از حضور مورينيو در سانتياگو برنابئو مربوط مي شد، گل نزدن اين تيم در نوکمپ در رقابت هاي لاليگا بود که به سه فصل قبل برمي گشت. کهکشاني ها در ديدارهايي که در ساير رقابت ها داشتند موفق به گلزني در نوکمپ شدند اما در لاليگا اين اتفاق رخ نداده بود. آخرين بازيکن رئال که در نوکمپ در رقابت ها لاليگا دروازه بارسا را باز کرد، ژوليو باپتيستا بود؛ اين اتفاق در فصل 08-2007 و در زمان حضور برند شوتسر رخ داد. آن ديدار آخرين پيروزي رئال 5 در خانه بارسا هم بود.



اين اتفاق بين سال هاي 1994 تا 1999 نيز رخ داده بود. در آن 6 فصل، رئالي ها در 6 ديدار پياپي در نوکمپ موفق به گلزني نشده بودند.

گلي که سامي خديرا در ديدار امشب به ثمر رساند، نه تنها به اين رکورد منفي رئالي ها خاتمه داد، بلکه يک پيروزي ديگر براي آنها در نوکمپ را رقم زد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *