يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

اقدام علیه امنیت ملی در روزنامه ایران !

سه شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۲۳:۲۵
کد مطلب: 178012
"صراط": روزنامه ایران که این روزها حال و روز خوشی ندارد در آخرین شماره خود(سه شنبه ۴/۵/۹۰) با تیتر : "با اختلافات سیاسی امنیت ملی را تهدید نکنید" به پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب پیرامون وحدت بین مسئولین و مردم پرداخت .
این روزنامه که با انتخاب تیتر صفحه اولش اینطور وانمود کرده است که از دامن زدن به اختلافات سیاسی خودداری می کند در صفحات داخلی به صراحت به جو سازی و سیاه نمایی علیه جریانها و افراد خارج از دایره خود می پردازد .

در صفحات ۲۹ الی ۳۲ روزنامه ایران که به عنوان "تهران ایران" به چاپ می رسد و ظاهرا ویژه شهروندان تهرانی منتشر می شود مطالب سفارشی و تخریبی علیه شهرداری تهران به صورت خاصی به چاپ رسیده است .

صرف نظر از انتقاداتی که به برخی از اقدامات مدیریت شهری و سوء مدیریتهای مشاهده شده در تهران وجود دارد انتشار ویژه نامه تخریبی! از یک سو و کوبیدن بر طبل وحدت از سوی دیگر به خوبی نیت گردانندگان این روزنامه را عیان کرده است .

هنوز مشخص نیست گردانندگان روزنامه رسمی دولت جمهوری اسلامی ایران از سیاه نمایی علیه شهرداری تهران چه سودی خواهند برد؟

با توجه به اظهارات منتشر شده در این روزنامه پیرامون دامن زدن به اختلافات و تهدید امنیت ملی ، آیا این اقدام روزنامه ایران در مطرح کردن اختلافات سیاسی مصداق تهدید امنیت ملی نخواهد بود؟

گفتنی است علی اکبر جوان فکر سرپرست روزنامه ایران و اسلامی فرد نیز سردبیر ارشد این روزنامه هستند .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *